ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 8

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,709
bullet.png Najnowszy użytkownik: napio6

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
Archiwum shoutboksa
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
jadwiga 13. września 2017
Ma orzeczenie,i moim zdaniem przy dostosowaniu wymagań,spokojnie kończy szkołę,w tym podejściu że łatwiej będzie prowadzić nauczanie indywidualne,nie o dobro dziecka chyba chodzi,tak myślę.
Kazimierz 13. września 2017
Jeśli ma orzeczenie, to może indywidualne zajęcia w grupie nie większej niż 5.
majlena 13. września 2017
z tego co wiem zindywidualizowana ścieżka nie dotyczy uczniów z orzeczeniami o potrzebie kształcenia spec. Bo te dziecko ma?
majlena 13. września 2017
i tak do programu mają być plany profilaktyczno -wychowawcze dla danych poziomów kształcenia
majlena 13. września 2017
moim zdaniem może być jeden program, zadania się tak nie różnią, w rubryce odbiorcy wpiszecie dla kogo
Kazimierz 13. września 2017
To może już (o ile w ogóle) zindywidualizowana ścieżka?
jadwiga 13. września 2017
Dokładnie, zdaniem nauczycieli" lepiej trafią do dziecka" indywidualnie bo w klasie wymaga indywidualizacji pracy, rzecz oczywista a jakże trudna dla co niektórych!
Kazimierz 13. września 2017
Jadwigo, a czemu ma mieć nauczanie indywidualne? Czy jego dysfunkcja uniemożliwia (znacznie utrudnia) mu chodzenie do szkoły? Raczej wątpię.
Kazimierz 13. września 2017
Dzięki za gotowość Smile) Oczywiście żartuję, mam żonę anielskiej cierpliwości, o czym świadczy fakt, że jeszcze żyję, poświęcając tyle czasu tej stronie zamiast Jej Smile Smile Smile
jadwiga 13. września 2017
Co myślicie o pomyśle nauczycieli aby dziecko niedosłyszące miało nauczanie indywidualne,obecnie to nawet nie w szkole, tylko w domu,nie mam już sił tłumaczyć i powoływać się na specjalist
magdaxmis 13. września 2017
czy nowy program wych.-profil. obejmuje gimnazjum i LO, wydaje mi się że raczej nie, zgodnie z nowa podstawą programową? proszę podpowiedzcie
Zetka 13. września 2017
Kazimierzu, a jak nam Żonę przedstawisz, to my już załatwimy resztę jak należy Smile
Zetka 13. września 2017
Bardzo mi się podoba Wasza interpretacja tego przepisu. To jest rozwiązanie, które zastosuję i u mnie Smile Dla dobra uczniów oczywiście. Byle tylko cel oszczędnościowy tego nie wypaczył.
majlena 13. września 2017
Rozsądek w pracy to rozsądek i w życiu prywatnym. Nie da się inaczej. Praca kształtuje, szczególnie wtedy gdy wykonujemy ją z taką wiedzą i umiejętnościami jakie masz.
majlena 13. września 2017
jak ktoś będzie chciał się przyczepić to i tak to zrobi.. dobro dziecka... jest bardzo szeroko interpretowane i jest wartością niepodważalną. Przy dylematach przypominam sobie o tym
Kazimierz 13. września 2017
Powiedz proszę, to mojej żonie Smile Smile Smile Smile
majlena 13. września 2017
rozsądne Smile jak zawsze Smile
Kazimierz 13. września 2017
termin, miejsce i czas trwania. I koniec.
Kazimierz 13. września 2017
Myślę jeszcze nad tym Smile Popatrzmy na to tak. To dyrektor organizuje pomoc psych -ped i może ją przyznać lub nie (niezależnie od sugestii poradni - bo to zawsze są tylko sugestie). I to dyrektor
majlena 13. września 2017
ja też szukałam, poza tym zapisem w § 16. jest zupełnie zrozumiale napisane. Bardzo dziękuję za chęci i pomoc.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

12. września 2025 11:53
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac

12. września 2025 11:43
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...

12. września 2025 09:36
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.

12. września 2025 09:35
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.

12. września 2025 09:34
dyrektora). Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png dziennik
bullet.png mam te kwalifikacje?
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png nauczyciel wspomagaj...
bullet.png dostosowania
Najciekawsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "no... [1500]
bullet.png dziennik [791]
bullet.png mam te kwalifikacje? [481]
bullet.png nauczyciel wspoma... [405]
bullet.png dostosowania [181]