ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 5

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,709
bullet.png Najnowszy użytkownik: napio6

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
Archiwum shoutboksa
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
SOSENKA123 13. września 2017
godzina zajęć kor-komp.od tego roku trwa 45 min.a rewalidacja?nie mogę tego nigdzie znależć.proszę o odpowiedz
reszta 13. września 2017
są w wątku na str. głównej!
viola1 13. września 2017
W podstawach prawnych prog. wych - prof. musi znaleźć się również wiele innych rozporządzeń. Podajcie je wszystkie co ułatwi nam pracę . Prosimy.
magaga 12. września 2017
Witam, dziękuję za odblokowanie dostępu. Kiedyś podczytywałam forum, potem na jakiś czas zmieniłam stanowisko a teraz znów wracam na etat pedagoga, dlatego też wróciłam na portal Smile
jadwiga 12. września 2017
Bardzo dziękuję za odpowiedź, potwierdza mój tok myślenia, Dziękuje! Smile
zakrecony pedagog 12. września 2017
dziękuję! Smile
Zetka 12. września 2017
A sprawdzałaś w zakładce Artykuły i scenariusze zajęć? Jeśli nie pełny scenariusz, to wiele fajnych pomysłów pewnie tam znajdziesz.
zakrecony pedagog 12. września 2017
Kochani, macie może jakiś fajny scenariusz zajęc dla klasy 3 szkoły podstawowej na temat strategii uczenia się? Smile
Kazimierz 12. września 2017
1. Zachowuje. 2. IPET - dostosować do nowego rozporządzenia
jadwiga 12. września 2017
Czy orzeczenie wydane do czasu ukończenia klasy szóstej zachowuje ważność na 7 i 8 czy trzeba je ponowić, i jeszcze jedno pytanie czy ipet w takiej sytuacji nowy czy modyfikacja?
Kazimierz 11. września 2017
Ustawa Prawo oświatowe Art. 26. 1.
asurdija 11. września 2017
Poszukuję podstawy prawnej do programu wychowawczo- profilaktycznego
Anna_M2016 11. września 2017
Czy ktoś z Państwa napisał już Program Wychowawczo-Profilaktyczny dla LO. Proszę o wskazówki.
marli61 10. września 2017
Tak trzeba odrębny
kacha0007 10. września 2017
Czy ktoś wie, czy dla ucznia z n. i. umiarkowaną trzeba założyć odrębny dziennik, bo jest przecież inna podstawa programowa?
kacha0007 10. września 2017
Witam serdecznie. Potrzebuję pomocy n-la wspomagającego. Mam parę pytań. Proszę o informację na priv
Kazimierz 10. września 2017
Ja co prawda robię takie badania sondażowe (no niech będzie ankiety), wśród dzieci, rodziców, nauczycieli, ale robię to od lat (bo chcę) i nie uważam ich za najważniejszy element diagnozy.
Kazimierz 10. września 2017
Nauczyciele rozmawiają z rodzicami, potem z Wami. Możecie oprzeć diagnozę właśnie na spostrzeżeniach i wnioskach z tych rozmów.
Kazimierz 10. września 2017
Co Wy z tymi ankietami? Smile Macie zrobić diagnozę, a nie ankietę. Oczywiście jest to jeden ze sposobów diagnozy, ale nie jedyny. Rozmawiacie przecież z uczniami, rodzicami, z nauczycielami.
GimPed 10. września 2017
witajcie, własnie rozpoczynam prace w SP i kontynuuję w oddziałach gimnazjalnych - może ktoś ma ankiety do diagnozy do programu wych-prof??? ula7874@wp.pl będę wdzięczna Wink

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

12. września 2025 11:53
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac

12. września 2025 11:43
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...

12. września 2025 09:36
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.

12. września 2025 09:35
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.

12. września 2025 09:34
dyrektora). Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png dziennik
bullet.png mam te kwalifikacje?
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png nauczyciel wspomagaj...
bullet.png dostosowania
Najciekawsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "no... [1500]
bullet.png dziennik [791]
bullet.png mam te kwalifikacje? [481]
bullet.png nauczyciel wspoma... [405]
bullet.png dostosowania [181]