ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 13

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,753
bullet.png Najnowszy użytkownik: Pau

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
Archiwum shoutboksa
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
Kazimierz 14. września 2017
Działania motywujące są potrzebne nieustająco Smile
malgorzata88 14. września 2017
Czy w Waszych szkołach potrzebne są zajęcia motywacyjne dla uczniów? Jakiei macie zdanie na ten temat? Smile
reszta 14. września 2017
wejdź na parpę, może coś tam?
iwona1616 14. września 2017
Potrzebuję rady. Szukam szkolenia dla wychowawców mojej szkoły w fajnym programie profilaktycznym. Do tej pory realizowaliśmy Spójrz Inaczej-teraz chcielibyśmy coś więcej o agresji.Czy macie j
Soniq 14. września 2017
znalazłam, dzięki
Kazimierz 14. września 2017
Piszemy o tym obszernie na forum, w różnych tematach.
Soniq 14. września 2017
Ratunku! u nas znów wraca temat godzin ponad pensum zleconych przez dyrektora! Jak to jest u Was?
jadwiga 13. września 2017
Taka właśnie odpowiedź była mi potrzeba WinkDziękuje!
Kazimierz 13. września 2017
I masz chyba rację.
jadwiga 13. września 2017
Ma orzeczenie,i moim zdaniem przy dostosowaniu wymagań,spokojnie kończy szkołę,w tym podejściu że łatwiej będzie prowadzić nauczanie indywidualne,nie o dobro dziecka chyba chodzi,tak myślę.
Kazimierz 13. września 2017
Jeśli ma orzeczenie, to może indywidualne zajęcia w grupie nie większej niż 5.
majlena 13. września 2017
z tego co wiem zindywidualizowana ścieżka nie dotyczy uczniów z orzeczeniami o potrzebie kształcenia spec. Bo te dziecko ma?
majlena 13. września 2017
i tak do programu mają być plany profilaktyczno -wychowawcze dla danych poziomów kształcenia
majlena 13. września 2017
moim zdaniem może być jeden program, zadania się tak nie różnią, w rubryce odbiorcy wpiszecie dla kogo
Kazimierz 13. września 2017
To może już (o ile w ogóle) zindywidualizowana ścieżka?
jadwiga 13. września 2017
Dokładnie, zdaniem nauczycieli" lepiej trafią do dziecka" indywidualnie bo w klasie wymaga indywidualizacji pracy, rzecz oczywista a jakże trudna dla co niektórych!
Kazimierz 13. września 2017
Jadwigo, a czemu ma mieć nauczanie indywidualne? Czy jego dysfunkcja uniemożliwia (znacznie utrudnia) mu chodzenie do szkoły? Raczej wątpię.
Kazimierz 13. września 2017
Dzięki za gotowość Smile) Oczywiście żartuję, mam żonę anielskiej cierpliwości, o czym świadczy fakt, że jeszcze żyję, poświęcając tyle czasu tej stronie zamiast Jej Smile Smile Smile
jadwiga 13. września 2017
Co myślicie o pomyśle nauczycieli aby dziecko niedosłyszące miało nauczanie indywidualne,obecnie to nawet nie w szkole, tylko w domu,nie mam już sił tłumaczyć i powoływać się na specjalist
magdaxmis 13. września 2017
czy nowy program wych.-profil. obejmuje gimnazjum i LO, wydaje mi się że raczej nie, zgodnie z nowa podstawą programową? proszę podpowiedzcie

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

18. listopada 2025 09:10
Dzień dobry, Czy może się ktoś podzielić doświadczeniami w pracy z uczniem zdolnym z matematyki klasa 2 SP, chodzi mi o kwestię realizacji indywidualnego programu czy też toku nauki. Dzięku

13. listopada 2025 10:31
Mogą mieć przedłużony czas do 195 minut (z j. polskiego). To decyzja Rady Pedagogicznej.

13. listopada 2025 09:44
Dzień dobry, czas trwania E8 dla dylektyów np z języka polskiego to 150 minut czy 150 minut plus 45minut>

06. listopada 2025 19:14
Pisaliśmy na ten temat bardzo dużo na forum. Co do zasady pedagog szkolny nie prowadzi w ramach etatu, a specjalny może prowadzić.

03. listopada 2025 12:00
w szkole zatrudniony jest pedagog szkolny i pedagog specjalny, dyr każe pedagogowi realizować w ramach pensum 5 godzin rewalidacji, pedagog specjalny nie ma rewalidacji. Czy tak można?

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png zmiana orzeczenia
bullet.png doskonalenie (studia...
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png szkolenie dla rady p...
bullet.png szkolenia l-learning
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum