Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
14. września 2017
Skoro te zajęcia są pzreznaczone dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, ryzyko dysleksji.
14. września 2017
Czy dziecko np. z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym może mieć w zaleceniach zajęcia korekcyjno - kompensacyjne?
14. września 2017
Działania motywujące są potrzebne nieustająco 
14. września 2017
Czy w Waszych szkołach potrzebne są zajęcia motywacyjne dla uczniów?
Jakiei macie zdanie na ten temat? 
14. września 2017
wejdź na parpę, może coś tam?
14. września 2017
Potrzebuję rady. Szukam szkolenia dla wychowawców mojej szkoły w fajnym programie profilaktycznym. Do tej pory realizowaliśmy Spójrz Inaczej-teraz chcielibyśmy coś więcej o agresji.Czy macie j
14. września 2017
znalazłam, dzięki
14. września 2017
Piszemy o tym obszernie na forum, w różnych tematach.
14. września 2017
Ratunku!
u nas znów wraca temat godzin ponad pensum zleconych przez dyrektora! Jak to jest u Was?
13. września 2017
Taka właśnie odpowiedź była mi potrzeba  Dziękuje!
13. września 2017
I masz chyba rację.
13. września 2017
Ma orzeczenie,i moim zdaniem przy dostosowaniu wymagań,spokojnie kończy szkołę,w tym podejściu że łatwiej będzie prowadzić nauczanie indywidualne,nie o dobro dziecka chyba chodzi,tak myślę.
13. września 2017
Jeśli ma orzeczenie, to może indywidualne zajęcia w grupie nie większej niż 5.
13. września 2017
z tego co wiem zindywidualizowana ścieżka nie dotyczy uczniów z orzeczeniami o potrzebie kształcenia spec.
Bo te dziecko ma?
13. września 2017
i tak do programu mają być plany profilaktyczno -wychowawcze dla danych poziomów kształcenia
13. września 2017
moim zdaniem może być jeden program, zadania się tak nie różnią, w rubryce odbiorcy wpiszecie dla kogo
13. września 2017
To może już (o ile w ogóle) zindywidualizowana ścieżka?
13. września 2017
Dokładnie, zdaniem nauczycieli" lepiej trafią do dziecka" indywidualnie bo w klasie wymaga indywidualizacji pracy, rzecz oczywista a jakże trudna dla co niektórych!
13. września 2017
Jadwigo, a czemu ma mieć nauczanie indywidualne? Czy jego dysfunkcja uniemożliwia (znacznie utrudnia) mu chodzenie do szkoły? Raczej wątpię.
13. września 2017
|