ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 18

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,707
bullet.png Najnowszy użytkownik: Ledzion

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
Archiwum shoutboksa
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
Kazimierz 22. sierpnia 2020
Myślałem, że chodzi Ci właśnie o łączenie klas z tego samego poziomu. U mnie też nigdy nie łączyliśmy różnych poziomów na jednych zajęciach. Nie wydaje mi się to korzystne.
Diora 22. sierpnia 2020
Dziękuję. Do tej pory nie musiałam łączyć różnych klas, łączyłam tylko klasy równoległe. W tym roku dostałam polecenie łączenia uczniów z różnych klas, a nawet klas 1-3 z przedszkol
Kazimierz 21. sierpnia 2020
Oczywiście, że tak. No...teraz jest problem epidemiczny, więc trzeba się nad tym zastanowić, ale generalnie nie ma przeciwwskazań.
Diora 21. sierpnia 2020
Jak u Was jest z organizacją zajęć korekcyjno - kompensacyjnych? Można łączyć w grupę uczniów z różnych klas?
cipitrinka 17. sierpnia 2020
Dziękuję serdecznie
Kazimierz 17. sierpnia 2020
wprowadzicie zmiany w IPET na przykład związane z brakiem w tym roku zajęć np. kor-komp. dla ucznia, które miał je w roku ubiegłym.
Kazimierz 17. sierpnia 2020
Jeśli już spotyka się zespół, to zrobić notatkę, że w sytuacji dzieci z orzeczeniami nie zaszły istotne zmiany i kontynuowane będą działania zawarte w IPET i ew. w WOPFU, albo rzeczywiści
Kazimierz 17. sierpnia 2020
Albo Wy macie jakieś istotne obserwacje po ostatniej WOPFU.
Kazimierz 17. sierpnia 2020
Albo zaszły jakieś istotne zmiany w sytuacji dziecka. Np. nowa opinia z PPP z nowymi, ISTOTNYMI dla funkcjonowania dziecka zaleceniami.
Kazimierz 17. sierpnia 2020
Jeśli chodzi o kształcenie specjalne, to nie ma potrzeby nic więcej robić. No chyba, że macie jakieś wewnętrzne, "ponadwymiarowe" uregulowania".
cipitrinka 17. sierpnia 2020
Może te zespoły - kontynuacja są do ewentualnego aneksowania już wypełnionych Ipet i awopfu?
cipitrinka 17. sierpnia 2020
Dziękuję, Panie Kazimierzu ale co mamy wypełnić za dokumenty podczas posiedzenia zespołu? Pytam bo mieliśmy kontrole kuratoryjne zmieniłam dokumenty zamieszczone dzięki tej stronie ale co dale
Kazimierz 17. sierpnia 2020
Macie IPET-y, macie aktualne WOPFU, no i.....starczy.
cipitrinka 17. sierpnia 2020
Nie prowadzę ale jestem w szkole koordynatorem do pomocy psychologiczno-pedagogicznej i odpowiadam za zespoły... wiec co mam wspólnie z zespołem za dokumenty opracować na bieżący rok szkolny???
ToJa 17. sierpnia 2020
Witajcie, już o to pytałam, może ktoś mi jednak pomoże... Ile mam czasu na wprowadzenie programu autorskiego? Do 30 września?
Kazimierz 16. sierpnia 2020
A prowadzisz z uczniem jakieś zajęcia?
cipitrinka 16. sierpnia 2020
Proszę o pomoc - co mam wypełnić - jakie dokumenty na zbliżającym się posiedzeniu zespołu dla ucznia z orzeczeniem. Ma sporządzony arkusz i ipet a co w nowym roku szkolnym wypełniamy podczas
Diora 11. sierpnia 2020
Dziękuję Kazimierzu Smile
kimazu 09. sierpnia 2020
czy jest możliwość otrzymania od bardziej ode mnie doświadczonych przykładu planu rozwoju na dyplomowanego po 2018r? Jeżeli tak to poproszę o przesłanie na kkimazu@gmail.com Będę wdzięczna
Kazimierz 06. sierpnia 2020
W gabinecie pielęgniarki szkolnej.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

12. września 2025 11:53
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac

12. września 2025 11:43
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...

12. września 2025 09:36
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.

12. września 2025 09:35
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.

12. września 2025 09:34
dyrektora). Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png nauczyciel wspomagaj...
bullet.png dostosowania
bullet.png dziennik
bullet.png diagnoza potrzeb roz...
Najciekawsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "no... [1499]
bullet.png dziennik [790]
bullet.png nauczyciel wspoma... [405]
bullet.png dostosowania [181]