Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
24. sierpnia 2020
reszta dziękuję 
24. sierpnia 2020
A w związku z tym, że nie wiemy, jakie to kwalifikacje, to może takie zajęcia prowadzić każdy nauczyciel, który czuje, że potrafi, albo....wskazany przez dyrektora. 
24. sierpnia 2020
Ok. Dziękuje
24. sierpnia 2020
Mogą prowadzić je nauczyciele, wychowawcy i specjaliści posiadający kwalifikacje właściwe do rodzaju prowadzonych zajęć.
24. sierpnia 2020
Witam. Czy u Was w szkole są prowadzone zajęcia rozwijające umiejętność uczenia się. Kto je prowadzi? Jakie ma mieć kwalifikacje.
24. sierpnia 2020
Dla każdej grupy
23. sierpnia 2020
czy osobny dziennik dla każdego ucznia? Czy dla każdej grupy uczniów?
23. sierpnia 2020
Powiedzcie proszę jak to robicie z tym Librusem, bo męczy mnie ten temat  Czy prowadząc zajęcia korekcyjno - kompensacyjne mam stworzyć jeden dziennik kk
22. sierpnia 2020
Martwi mnie również problem epidemiczny. Z jednej strony zalecenia, aby ograniczyć kontakty pomiędzy klasami, a z drugiej łączenie uczniów z różnych klas na zajęciach pozalekcyjnych.
22. sierpnia 2020
żeby skorzystali uczniowie na różnych poziomach. Ja zawsze opierałem prowadzenie takich zajęć na realizacji "treści szkolnych" więc miałbym problem. Ale...różne są podejścia.
22. sierpnia 2020
Tak, czy owak, nie znajduję przepisów, które by to uniemożliwiały. W końcu można przygotować takie ćwiczenia doskonalące percepcję wzrokową, słuchową, motorykę,
22. sierpnia 2020
Myślałem, że chodzi Ci właśnie o łączenie klas z tego samego poziomu. U mnie też nigdy nie łączyliśmy różnych poziomów na jednych zajęciach. Nie wydaje mi się to korzystne.
22. sierpnia 2020
Dziękuję. Do tej pory nie musiałam łączyć różnych klas, łączyłam tylko klasy równoległe. W tym roku dostałam polecenie łączenia uczniów z różnych klas, a nawet klas 1-3 z przedszkol
21. sierpnia 2020
Oczywiście, że tak. No...teraz jest problem epidemiczny, więc trzeba się nad tym zastanowić, ale generalnie nie ma przeciwwskazań.
21. sierpnia 2020
Jak u Was jest z organizacją zajęć korekcyjno - kompensacyjnych? Można łączyć w grupę uczniów z różnych klas?
17. sierpnia 2020
Dziękuję serdecznie
17. sierpnia 2020
wprowadzicie zmiany w IPET na przykład związane z brakiem w tym roku zajęć np. kor-komp. dla ucznia, które miał je w roku ubiegłym.
17. sierpnia 2020
Jeśli już spotyka się zespół, to zrobić notatkę, że w sytuacji dzieci z orzeczeniami nie zaszły istotne zmiany i kontynuowane będą działania zawarte w IPET i ew. w WOPFU, albo rzeczywiści
17. sierpnia 2020
Albo Wy macie jakieś istotne obserwacje po ostatniej WOPFU.
17. sierpnia 2020
Albo zaszły jakieś istotne zmiany w sytuacji dziecka. Np. nowa opinia z PPP z nowymi, ISTOTNYMI dla funkcjonowania dziecka zaleceniami.
|