ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 8

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,748
bullet.png Najnowszy użytkownik: asiamossakowska

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
Archiwum shoutboksa
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
K_pedagog 23. sierpnia 2020
czy osobny dziennik dla każdego ucznia? Czy dla każdej grupy uczniów?
K_pedagog 23. sierpnia 2020
Powiedzcie proszę jak to robicie z tym Librusem, bo męczy mnie ten temat Sad Czy prowadząc zajęcia korekcyjno - kompensacyjne mam stworzyć jeden dziennik kk
Diora 22. sierpnia 2020
Martwi mnie również problem epidemiczny. Z jednej strony zalecenia, aby ograniczyć kontakty pomiędzy klasami, a z drugiej łączenie uczniów z różnych klas na zajęciach pozalekcyjnych.
Kazimierz 22. sierpnia 2020
żeby skorzystali uczniowie na różnych poziomach. Ja zawsze opierałem prowadzenie takich zajęć na realizacji "treści szkolnych" więc miałbym problem. Ale...różne są podejścia.
Kazimierz 22. sierpnia 2020
Tak, czy owak, nie znajduję przepisów, które by to uniemożliwiały. W końcu można przygotować takie ćwiczenia doskonalące percepcję wzrokową, słuchową, motorykę,
Kazimierz 22. sierpnia 2020
Myślałem, że chodzi Ci właśnie o łączenie klas z tego samego poziomu. U mnie też nigdy nie łączyliśmy różnych poziomów na jednych zajęciach. Nie wydaje mi się to korzystne.
Diora 22. sierpnia 2020
Dziękuję. Do tej pory nie musiałam łączyć różnych klas, łączyłam tylko klasy równoległe. W tym roku dostałam polecenie łączenia uczniów z różnych klas, a nawet klas 1-3 z przedszkol
Kazimierz 21. sierpnia 2020
Oczywiście, że tak. No...teraz jest problem epidemiczny, więc trzeba się nad tym zastanowić, ale generalnie nie ma przeciwwskazań.
Diora 21. sierpnia 2020
Jak u Was jest z organizacją zajęć korekcyjno - kompensacyjnych? Można łączyć w grupę uczniów z różnych klas?
cipitrinka 17. sierpnia 2020
Dziękuję serdecznie
Kazimierz 17. sierpnia 2020
wprowadzicie zmiany w IPET na przykład związane z brakiem w tym roku zajęć np. kor-komp. dla ucznia, które miał je w roku ubiegłym.
Kazimierz 17. sierpnia 2020
Jeśli już spotyka się zespół, to zrobić notatkę, że w sytuacji dzieci z orzeczeniami nie zaszły istotne zmiany i kontynuowane będą działania zawarte w IPET i ew. w WOPFU, albo rzeczywiści
Kazimierz 17. sierpnia 2020
Albo Wy macie jakieś istotne obserwacje po ostatniej WOPFU.
Kazimierz 17. sierpnia 2020
Albo zaszły jakieś istotne zmiany w sytuacji dziecka. Np. nowa opinia z PPP z nowymi, ISTOTNYMI dla funkcjonowania dziecka zaleceniami.
Kazimierz 17. sierpnia 2020
Jeśli chodzi o kształcenie specjalne, to nie ma potrzeby nic więcej robić. No chyba, że macie jakieś wewnętrzne, "ponadwymiarowe" uregulowania".
cipitrinka 17. sierpnia 2020
Może te zespoły - kontynuacja są do ewentualnego aneksowania już wypełnionych Ipet i awopfu?
cipitrinka 17. sierpnia 2020
Dziękuję, Panie Kazimierzu ale co mamy wypełnić za dokumenty podczas posiedzenia zespołu? Pytam bo mieliśmy kontrole kuratoryjne zmieniłam dokumenty zamieszczone dzięki tej stronie ale co dale
Kazimierz 17. sierpnia 2020
Macie IPET-y, macie aktualne WOPFU, no i.....starczy.
cipitrinka 17. sierpnia 2020
Nie prowadzę ale jestem w szkole koordynatorem do pomocy psychologiczno-pedagogicznej i odpowiadam za zespoły... wiec co mam wspólnie z zespołem za dokumenty opracować na bieżący rok szkolny???
ToJa 17. sierpnia 2020
Witajcie, już o to pytałam, może ktoś mi jednak pomoże... Ile mam czasu na wprowadzenie programu autorskiego? Do 30 września?

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

03. listopada 2025 12:00
w szkole zatrudniony jest pedagog szkolny i pedagog specjalny, dyr każe pedagogowi realizować w ramach pensum 5 godzin rewalidacji, pedagog specjalny nie ma rewalidacji. Czy tak można?

29. października 2025 11:01
Jak rozumiec sytuację kryzysową na E8? Uczeń przewlekle chory, nie można wydłużyć czasu na egzaminie na podstawie zaświadczenia .Czy pogorszenie się stanu zdrowia to sytuacja kryz

22. października 2025 22:31
Organ tnie koszty, jak może.

22. października 2025 18:14
Jak z Dyrekcją rozmawiać? Mówię jej, że to absurd, zaprzeczenie idei ścieżki. Ona twierdzi, że organ prowadzący pozwala na takie rozwiązanie. ..

20. października 2025 22:45
Dyrekcją się myli Smile

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png zmiana orzeczenia
bullet.png doskonalenie (studia...
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png szkolenie dla rady p...
bullet.png szkolenia l-learning
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum