ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 4

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 26,891
bullet.png Najnowszy użytkownik: Aki89srz

Ostatnie komentarze
bullet.png Cenny materiał. Dzi...
bullet.png A ja to obserwuję s...
bullet.png Na "swoim podwórku"...
bullet.png tam same tuzy intele...
bullet.png Eee... wyszło jak w...
bullet.png Niestety. Nie da si...
bullet.png Dzień dobry, czy da...
bullet.png :):)
bullet.png może chociaż do we...
bullet.png Publicznie nie używ...
 
Kogo Bóg chce ukarać, temu rozum odbiera - Planowany kalendarz zmian w szkołach w kolejnych tygodniach – do wakacji
 


Kogo Bóg chce ukarać, temu rozum odbiera - Planowany kalendarz zmian w szkołach w kolejnych tygodniach – do wakacji

Od 25 maja br. przywracamy zajęcia opiekuńczo-wychowawcze z możliwością prowadzenia zajęć dydaktycznych dla uczniów klas I-III szkół podstawowych. Utrzymujemy obowiązek realizowania podstawy programowej. W zależności od sytuacji w danej szkole dyrektor zdecyduje czy będzie to kształcenie w formie stacjonarnej, czy z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.

Od 25 maja br. uczniowie klas VIII szkół podstawowych, w tym specjalnych, będą mieli możliwość korzystania z konsultacji na terenie szkoły ze wszystkich przedmiotów, w szczególności z tych przedmiotów, z których od 16 do18 czerwca będą zdawać egzamin ósmoklasisty. Wymiar tych konsultacji zostanie uzależniony od potrzeb ucznia, a także warunków szkoły. Konsultacje będą dobrowolne dla ucznia, natomiast dyrektor szkoły będzie zobowiązany je zorganizować, biorąc pod uwagę możliwości szkoły i potrzeby uczniów, w tym szczególnie z niepełnosprawnością. Apelujemy do samorządów, dyrektorów szkół, aby wesprzeć uczniów i w miarę potrzeb oraz możliwości zorganizować dla uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego indywidualne zajęcia.

Od 25 maja br. będą mogły ruszyć konsultacje szkolne dla absolwentów szkół, w tym specjalnych, którzy w tym roku przystąpią do egzaminu maturalnego. Apelujemy do dyrektorów szkół oraz nauczycieli, aby zorganizować takie spotkania, jeśli pojawi się taka potrzeba. Zależy nam, aby szczególnie wesprzeć uczniów z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego i w miarę możliwości i potrzeb zorganizować dla nich konsultacje indywidualne.

Od 1 czerwca br. uczniowie pozostałych klas ze szkół dla dzieci i młodzieży będą mieli możliwość korzystania z konsultacji ze wszystkich przedmiotów na terenie szkoły. Wymiar tych konsultacji zostanie uzależniony od potrzeb ucznia, a także warunków szkoły. Konsultacje będą dobrowolne dla ucznia, natomiast dyrektor szkoły będzie zobowiązany je zorganizować, biorąc pod uwagę możliwości szkoły.
W kolejnych tygodniach będziemy sukcesywnie wydawać stosowne rozporządzenia oraz przekazywać wytyczne sanitarne dotyczące organizacji zajęć w szkołach i placówkach oświatowych.



Departament Informacji i Promocji
Ministerstwo Edukacji Narodowej

Źródło: www.gov.pl



Podziel się z innymi: Facebook Google Tweet This Yahoo
Facebook - Lubię To:


Komentarze
#1 | Zetka dnia 13. maj 2020
Tak się zastanawiam... bo czasem, a nawet dość często, mam wrażenie, że men nie zna przepisów dotyczących funkcjonowania szkół.

W związku z powyższym pytam, chyba retorycznie, na jakich zasadach i w oparciu o jakie przepisy mają być organizowane konsultacje dla maturzystów? Cool
#2 | Kazimierz dnia 13. maj 2020
Czekamy na rozporządzenia.
We Francji próbowali takich półśrodków i skończyło się totalnym chaosem. Każdy praktyk widzi, że to droga donikąd. Jak zwykle na kolanie, na łapu - capu, bez pomysłu, bez sensu.
#3 | Zetka dnia 13. maj 2020
To akurat wymaga ustawy, bo narusza KN, więc rozporządzeniem się nie da. Ale... jak pan men będzie miał taką moc, to i KN zmieni.
Zaraz, zaraz... ale czy właśnie tej mocy nie odtrzymał przypadkiem dzięki ustawie "pocztowej"?
Już się w tym gubię...
#4 | Kazimierz dnia 13. maj 2020
W kolejnych tygodniach będziemy sukcesywnie wydawać stosowne rozporządzenia oraz przekazywać wytyczne sanitarne dotyczące organizacji zajęć w szkołach i placówkach oświatowych.

Wszystko się da. Nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobiSmile
#5 | Zetka dnia 13. maj 2020
Ot co! Smile
#6 | reszta dnia 13. maj 2020
Kaziu czy Ty zawsze musisz "śmierdzieć" dyplomatą? W tytule trzeba było nie pisać o rozumie i bogu tylko o popierd...niu i to zdrowym! naszych jaśnie nam panujących
#7 | Kazimierz dnia 13. maj 2020
Publicznie nie używam takich słów, a i prywatnie się wystrzegam. No cóż, taki rocznik. Smile
#8 | reszta dnia 14. maj 2020
może chociaż do wewnątrzWink ten Twój rocznik?
#9 | Kazimierz dnia 14. maj 2020
SmileSmile
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

06. lipiec 2020 12:31
Czy ktoś z Was wprowadzał autorski program zajęć na temat emocji zachowania itp.do szkoły i mógłby mi odpowiedzieć na kilka pytań?

02. lipiec 2020 06:21
No nie poszłam Wink Ale w czerwcu żegnając emerytów targały mną żale i inne zazdrości. A teraz cieszę się chwilą...chwilo trwaj wiecznie Grin

30. czerwiec 2020 23:06
reszta, a ja się zastanawiałam, czy w ślady Is nie poszłaś Wink Tylko mi to jakoś za wcześnie się wydawało Wink

30. czerwiec 2020 22:50
Kaziu zapewniam, że się da....ramy. Zetka nowa rzeczywistość to miejsce pracy po zdechnięciu mojego gimnazjum vide "dobra zmiana"

30. czerwiec 2020 21:48
Trudno zrobić ewaluację czegoś, co kończy się w czerwcu w kwietniu. Nie ma też szans zrobić w kwietniu podziału godzin na nowy rok szkolny Smile Niestety

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png plan roz. - kontraktowy
bullet.png awans zawodowy (tecz...
bullet.png doskonalenie (studia...
bullet.png nauczanie zdalne - b...
bullet.png dziennik
Najciekawsze tematy
Brak tematów na forum