ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 17

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,740
bullet.png Najnowszy użytkownik: Monika Gutowska

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
Archiwum shoutboksa
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
kowalczyk244 14. listopada 2017
Mam pytanie. Jak sporządzam notatkę z rozmowy z uczniem to zawsze biorę jego podpis. Czy dobrze robię?
wosiu 14. listopada 2017
W którym wątku była poruszana sprawa zajęć prowadzonych indywidualnie, podczas gdy te same zajęcia miała cała klasa?
Kazimierz 11. listopada 2017
Jak nie potrzebuje, to nie wpisujemy i tyle.
Agucha 11. listopada 2017
dziękuję bardzo, czy w par.6 ust.1 pkt 7 rozp. o war. kszt. :technologia wspomagająca kształcenie- czyli sprzęt, programy? a jeśli nie potrzeba to znowu: zostawić pustą ? A w punkcie 8?
Kazimierz 11. listopada 2017
Można napisać "pomoc psychologiczno - pedagogiczna" udzielana podczas bieżącej pracy z uczniem.
Agucha 11. listopada 2017
ok, wiadomo, a jeśli nie ma takiej potrzeby, to zostawić tę rubrykę pt. "formy i okres...." pustą czy w ogóle ją pominąć?
reszta 11. listopada 2017
potrzeba= konieczność
reszta 11. listopada 2017
Wy wskazujecie, że jest taka potrzeba. Niech dyrektor się martwi co dalej.
Agucha 11. listopada 2017
IPET A co jeśli w mojej szkole (branżowa) nie ma dla ucznia żadnej z form pomocy ppp(czyli zajęć specjalistycznych, dyd-wyrównawczych etc. Czy pominąć w IPECIe tę rubryczkę czy zostawić
Kazimierz 10. listopada 2017
Pewnie, że dasz radę!
Ewa1444 09. listopada 2017
Kazimierzu, idę w tym kierunku. Tworzę pomału plan pracy. Do tej pory prowadziłam rewalidację i kor- kom i pewne treści z tych zajęć też wykorzystuję. Dam radę . Dzięki
Kazimierz 09. listopada 2017
Robiliśmy to "od zawsze".
Kazimierz 09. listopada 2017
Pokazuje dziecku jak organizować sobie miejsce pracy, jak organizować czas, jak układać kolejność zadań do realizacji, jak stosować mnemotechnikę itd., itp. Oczywiście na poziomie malucha.
Kazimierz 09. listopada 2017
No i się zacznie Smile Smile Smile Smile Już coraz częściej słyszę o takich zaleceniach poradni. Zaczną się kursy, szkolenia, sympozja "w tym temacie". Many, many, many... Smile
Ewa1444 09. listopada 2017
Proszę o pomoc- mam prowadzić zajęcia rozwijające umiejętności uczenia - klasa I SP, uczeń z orzeczeniem, stopień lekki. Może podpowiedź jak to ugryźć
Zetka 09. listopada 2017
Czy Wy też macie czasowe przesunięcie na Forum, czy tylko u mnie coś nie tak?
kowalczyk244 09. listopada 2017
Dziękuję
reszta 09. listopada 2017
reszta 09. listopada 2017
reszta 09. listopada 2017

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

22. października 2025 22:31
Organ tnie koszty, jak może.

22. października 2025 18:14
Jak z Dyrekcją rozmawiać? Mówię jej, że to absurd, zaprzeczenie idei ścieżki. Ona twierdzi, że organ prowadzący pozwala na takie rozwiązanie. ..

20. października 2025 22:45
Dyrekcją się myli Smile

20. października 2025 18:25
Dziękuję za odpowiedź. To jest zindywidualizowana
ścieżka kszt. Mam już 4 uczniów razem, piąty ma dołączyć ;-( Dyrekcja twierdzi, że to zgodne z prawem.

20. października 2025 14:27
Kazimierz - dziękuję, mój błąd. PS. Za dużo tego orzecznictwa ...

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png zmiana orzeczenia
bullet.png doskonalenie (studia...
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png szkolenie dla rady p...
bullet.png szkolenia l-learning
Najciekawsze tematy
bullet.png doskonalenie (stu... [168]
bullet.png zmiana orzeczenia [6]