ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 8

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,699
bullet.png Najnowszy użytkownik: ankahab

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
Archiwum shoutboksa
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
Zetka 22. października 2018
Ja bym raczej skłonna była odpowiedzieć - tak, obserwuję. Czasem stosuję obserwację kierowaną, niejawna, czy jak tam je zwą. Spisuję to, co uznam za konieczne.
Kazimierz 22. października 2018
Zazwyczaj wzrok Smile
jch88 22. października 2018
to jakie stosujecie narzedzia do obserwacji klasy trudnej wychowawczo?
reszta 22. października 2018
też nie
Kazimierz 22. października 2018
Nie.
jch88 22. października 2018
Czy obserwujecie zachowania dzieci w trakcie przerwy i zajeć ? tzn. napewno tak ale w kwestii formalnej-spisujecie jakisz arkusz? dokument?
reszta 22. października 2018
może, ale jako "szkoła"
madllen 22. października 2018
pomocy ! Czy pedagog może sam założyć 'Niebieską Kartę"?
nika1 22. października 2018
Czy w IPET muszą być uwzględnione cele edukacyjne i terapeutyczne? Bo w rozporządzeniu nie ma takiego punktu
reszta 21. października 2018
jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma Wink
Kazimierz 21. października 2018
Ładnie, żeby to się jeszcze przełożyło na aktywność, choćby na forum. Smile
reszta 21. października 2018
wszyscy, widzieliście?
reszta 21. października 2018
23,994 Wink Kaziu, widziałeś? Grin
Diora 21. października 2018
Tomku, jeszcze raz bardzo dziękuję Smile
Tomek 21. października 2018
Diora - wystarczą. Już planu działań wspierających nie ma, ale z drugiej strony dobrze jest mieć krótko opisane co dziecko potrzebuje i co będzie z nim robione.
Diora 21. października 2018
Dodam, że rodzic ubiega się o dodatkowe godziny? Te, które ma są z puli godzin TP i Logopedii przyznanych w arkuszu organizacyjnym.
Diora 21. października 2018
Dziękuję Smile Proszę jeszcze o podpowiedź, jaka dokumentacja u nas jest wymagana? Czy plan działań wspierających, obserwacje przedszkolne, ocena skuteczności działań ppp wystarczą?
Tomek 20. października 2018
Diora - jeśli ma WWR w PPP to nie musicie.
Diora 20. października 2018
Chodzi do PPP. My otrzymaliśmy opinię o potrzebie WWR (afazja). W przedszkolu ma terapię pedagogiczną i logopedię.Czy musimy pisać indywidualny program wczesnego wspomagania?
Tomek 20. października 2018
Diora, a będziecie sami to WWR organizować w przedszkolu, czy gdzieś na nie chodzi "na zewnątrz"?

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

12. września 2025 08:40
Tomku, dziękuję Smile

11. września 2025 20:59
Czy modyfikację do Ipetu można zapisać w okresowym AWOPFU i ocenie udzielanej pomocy? DYrektor zatwierdza zmiany popdpisem... czy trzeba tworzyć osobą kartę zmian - aneks do Ipetu? Papierologia.

10. września 2025 21:04
delfin - kogo? zobacz katalog z rozporządzenia o organizacji kształcenia specjalnego, par. 7. Chyba, że w pilotażu jesteście, albo chodzi o tego spoza syst. edukacji.

09. września 2025 10:39
Rodzic domaga się asystenta dla dziecka z niepełnosprawności
ą sprzężoną.W klasie jest nauczyciel wspomagający.

09. września 2025 06:55
Formalnie nie, ale wymaga to dłuższego wywodu, a tu za mało miejsca.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png dostosowania
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png dziennik
bullet.png diagnoza potrzeb roz...
bullet.png jakie programy profi...
Najciekawsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "no... [1496]
bullet.png dziennik [790]
bullet.png dostosowania [179]
bullet.png diagnoza potrzeb ... [1]