Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
25. października 2018
Dodatkowego podpisu szefa nie mam. Nie znajduję takiego przymusu prawnego, więc w takim wypadku zawsze pytam: w jakim celu by to miało być?
25. października 2018
U mnie nazwisko dyrektora, wice, kierownika szkolenia praktycznego, bibliotekarza i pedagoga jest zawsze umieszczone na liście nauczycieli i specjalistów pracujących z uczniem opracowujących IPET
25. października 2018
Czy IPET musi podpisać dyrektor szkoły?
24. października 2018
Zetka i reszta, dziękuję.
24. października 2018
24. października 2018
reszta, rozumiem Cię doskonale, bo sama się zastanawiałam, co będzie bardziej poręczne. Jednak na pytanie Diory odpowidziałam jak poniżej, bo konieczności nie ma.
24. października 2018
No tak, tu o ipety było pytanie. Poszłam na skróty, u mnie paru z orzeczeniami,stąd awansem,informując nieipetowcow,informuję ipetowcow
23. października 2018
IPET zawiera proponowane zajęcia z zakresu pomocy pp. Tam też mam miejsce na zgodę rodzica. Zgoda lub jej brak jest więc na piśmie. Wymóg prawny spełniony. Po co więcej papierów?
23. października 2018
Dziękuję.
23. października 2018
tak, konieczna
23. października 2018
co jest w IPET?
23. października 2018
Czy konieczna jest infor. na piśmie dla rodziców o formach pomocy p-p uczniowi z orz. o kształceniu specjalnym (przyznano wybrane ind. zaj. eduk., zaj. rewalidacyjne i dyd.-wyr.) czy wystarczy to
23. października 2018
Teoretycznie może, ale ścieżka nie jest typowo "na coś", nieco inaczej niż kształcenie specjalne. Także szkoła musi wykazać co z uczniem robiła i że to się nie sprawdziło.
23. października 2018
Jeśli dostaniecie z poradni publicznej opinię, z której wynika potrzeba objęcia ucznia pomocą w tej formie, to czemu nie?
23. października 2018
Czy w przypadku ucznia z zaburzonym przetwarzaniem słuchowym można dostać zindywidualizowaną ścieżkę kształcenia?
23. października 2018
Obserwuję w czasie przerw i zajęć. W formie pisemnej opinia o klasie w oparciu o obserwację pedagoga i wywiady z n- cielami
22. października 2018
Najczęściej jednak rejestruję na dysku zwanym pamięcią wzrokową.
22. października 2018
Ja bym raczej skłonna była odpowiedzieć - tak, obserwuję. Czasem stosuję obserwację kierowaną, niejawna, czy jak tam je zwą. Spisuję to, co uznam za konieczne.
22. października 2018
Zazwyczaj wzrok 
22. października 2018
to jakie stosujecie narzedzia do obserwacji klasy trudnej wychowawczo?
|