ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 12

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,708
bullet.png Najnowszy użytkownik: zespolppp1

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
Archiwum shoutboksa
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
Tomek 07. października 2019
Dosiaczek37 - oficjalnie nie ma takiej możliwości; podstawy prawnej.
Dosiaczek37 07. października 2019
Czy istnieje możliwość cofnięcia ucznia pierwszej klasy do zerówki w trakcie roku szkolnego?
jols 07. października 2019
Ja zaznaczam
ewa82 06. października 2019
a resztę czyli same zajecia specjalistyczne zapisuje się w drugim dzienniku
ewa82 06. października 2019
Dziekuje za odpowiedz.Prosze czy możecie jeszcze napisac czy sam fakt prowadzenia zajęc korekcyjno kompensacyjnych zaznaczacie w dzienniku pedagoga,np.od 9 do 9.45 zajecia rozw.komp.emocjonalno -spo
Grono 05. października 2019
Ja też mam osobny dziennik. Zakłada się do wszystkich zajęć prowadzonych w ramach np. pomocy pp.
Uczycielka25 05. października 2019
Ja też mam oddzielny dziennik
jols 05. października 2019
Mam osobny dziennik
ewa82 04. października 2019
Witam serdecznie,prosze napiszcie czy zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne wpisujecie do dziennika pedagoga?czy macie może dodatkowy dziennik?z gory dziekuje
ewa82 03. października 2019
Dziekuje Wam bardzo,dobrej nocki,pozdrawiam
Kazimierz 03. października 2019
Jeśli idę do klasy na zajęcia na prośbę wychowawcy, to wpisuję to w swoim dzienniku, a wychowawca w swoim wpisuje "spotkanie ze szkolnym pedagogiem na temat...."
ewa82 03. października 2019
ok dziekuje,własnie jutro mam taka sytuacje,bo 2 godz od rana mam 2 lekcje w-f z IV kl, a później zaczynam swoje
Kazimierz 03. października 2019
a w dzienniku pedagoga wpisuję np.: 13.00 - 14.00 (jeśli powinienem pracować w tym dniu do 13.00) za zastępstwo w klasie IV A (geografia). Oznacza to, że pracuję dłużej o godzinę.
Zetka 03. października 2019
Piszę to, co robię z młodzieżą. Dziś były to np zajęcia własne - przygotowanie do sprawdzianu z matematyki. Wczoraj omówienie zasad zachowania na przerwach, itp.
Kazimierz 03. października 2019
Jeśli robię "swoje" na zastępstwie z lekcji wychowawczej, to wpisuję w obu dziennikach. Jeśli realizuję właściwe zastępstwo, to wpisuję w dzienniku lekcyjnym temat np., z geografii
Kazimierz 03. października 2019
Jeśli robię "swoje" na zastępstwie z lekcji wychowawczej, to wpisuję w obu dziennikach. Jeśli realizuję właściwe zastępstwo, to wpisuję w dzienniku lekcyjnym, a w dzienniku pedagog
Zetka 03. października 2019
Kazimierzu, to może skorzystam z Twojego sposobu, ale obawiam się, że z automatu to już będę pisać.
ewa82 03. października 2019
a jeszcze jedno pytanie odnośnie zastępstw,czy jak idziecie to wpisujecie tylko i wyłacznie zajecia profilaktyczne w swoim dzienniku i w dzienniku nauczyciela przedmiotowca?
Zetka 03. października 2019
Pani z KO, to chyba jak ten szewc, co w dziurawych butach chodził Wink
Kazimierz 03. października 2019
Zetko, jeżeli zamieniłem godziny pracy, to wtedy je wpisuję. Jeśli pracuję dłużej (a tak bywa zazwyczaj), to tego nie odnotowuję. Może powinienem Smile

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

12. września 2025 11:53
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac

12. września 2025 11:43
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...

12. września 2025 09:36
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.

12. września 2025 09:35
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.

12. września 2025 09:34
dyrektora). Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png nauczyciel wspomagaj...
bullet.png dostosowania
bullet.png dziennik
bullet.png diagnoza potrzeb roz...
Najciekawsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "no... [1500]
bullet.png dziennik [790]
bullet.png nauczyciel wspoma... [405]
bullet.png dostosowania [181]