ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 12

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,708
bullet.png Najnowszy użytkownik: zespolppp1

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
Archiwum shoutboksa
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
dorota58d 16. października 2019
Witam. Pytanko mam takie małe. Jaką diagnozę powinnam wykonać gdy rodzic dostarczy mi opinię.
pedagog2002 16. października 2019
Proszę o podstawę prawną, że zajęcia rewalidacyjne muszą w kształceniu ogolnoksztalcacym być prowadzone indywidualne ?
Zetka 15. października 2019
pedagocha, informujemy. To obowiązek ustawowy.
jols 15. października 2019
U mnie dyrekcja nie informuje
pedagocha 15. października 2019
Czy informujemy OP o nierealizowaniu obowiązku nauki przez ucznia powyżej 16 r.z?
mucha27 13. października 2019
Od jutra obowiązek szkolny do klasy III SP...
Kazimierz 13. października 2019
Np. pies zeżarł opinię i czekamy na duplikat, zostawiłem opinię na szafie, a tata sprzedał szafę itp.
Kazimierz 13. października 2019
Tak, ale w sytuacjach losowych zaświadczenie lub opinia mogą być przedłożone w terminie późniejszym, niezwłocznie po otrzymaniu dokumentu.
Grono 13. października 2019
ika musi złożyc w szkole opinie, by mieć dostosowanie na sprawdzianie?
Grono 13. października 2019
No właśnie czyli obowiązuje ten przepis, który mówi, że diagnozuje się uczniów po klasie III do końca szkoły podstawowej? AD. 2 Jeśli uczeń ma opinię z października to do 15 październ
Kazimierz 13. października 2019
Nie.
Grono 13. października 2019
Czy dalej obowiązuje pzrepis o tym, że uczeń musi mieć wydaną opinie z poradni do 30 września roku w którym piszę egzamin? (dotyczy specyficznych trudności w uczeniu się).
Kazimierz 11. października 2019
Komunikat CKE jasno określa, kiedy "dostosowania" podczas egzaminu zależą jedynie od pozytywnej opinii rady pedagogicznej.
ToJa 11. października 2019
Czy uczeń, który nie ma stwierdzonych specyficznych ma prawo do dostosowań? W opinii jest wydłużenie czasu, ale podczas zajęć,nie ma informacji o dostosowaniu na egzaminach zewnętrznych.
mucha27 11. października 2019
Od początku robię to ja, a RP tylko przyklepuje. W zeszłym roku miałam rekordową liczbę - 57 Shock
ewa82 10. października 2019
dziekuje bardzo,pozdrawiam
Kazimierz 10. października 2019
Ja uznaję to za moje zadanie (oczywiście konsultuję z nauczycielami i rodzicami - czasem). RP tylko "przyklepuje". Dotyczy to wszystkich "dostosowań".
ewa82 10. października 2019
tak to teoretycznie Smilea praktycznie czy przypadało Wam jako pedagogom?bo czuje po kościach ze u mnie się tak skończy
Kazimierz 10. października 2019
Teoretycznie proponuje rada pedagogiczna.
ewa82 10. października 2019
witajcie Smileproszę napiszcie kto pisze dostosowania do egzaminu 8-klasistów ze względu na dysortografie i dyskalkulie

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

12. września 2025 11:53
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac

12. września 2025 11:43
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...

12. września 2025 09:36
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.

12. września 2025 09:35
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.

12. września 2025 09:34
dyrektora). Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png nauczyciel wspomagaj...
bullet.png dostosowania
bullet.png dziennik
bullet.png diagnoza potrzeb roz...
Najciekawsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "no... [1500]
bullet.png dziennik [790]
bullet.png nauczyciel wspoma... [405]
bullet.png dostosowania [181]