ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 9

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,707
bullet.png Najnowszy użytkownik: Ledzion

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
Archiwum shoutboksa
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
Kazimierz 24. września 2020
"Dezaktualizację opinii może stwierdzić np. pedagog wyłączam tę z diagnozą dysleksji". Czyli jeśli dziecko ma zdiagnozowane np. ADHD w klasie trzeciej,
Zetka 24. września 2020
Co to oznacza i przykłady na to "kiedy", zawarłam właśnie w dzisiejszych wpisach sprzed kilku godzin.
Zetka 24. września 2020
Dezaktualizację opinii stwierdzić może np.pedagog. Wyłączam tu tę z diagnozą dysleksji.
Kazimierz 24. września 2020
stwierdzić?
Kazimierz 24. września 2020
Masz rację, to ja użyłem słowa "ważność" Smile Co więc oznacza "aktualność" opinii? Kiedy można stwierdzić, że już nie jest "aktualna" i kto formalnie może to
Zetka 24. września 2020
Pedagog2002 pytała o aktualność opinii, więc w tej dyskusji dla mnie wyrazy "ważność" i "aktualność" są tożsame.
Zetka 24. września 2020
Co miałeś, Kazimierzu, na myśli pisząc "ważność" - nie wiem Wink
Kazimierz 24. września 2020
Cały czas piszę "ważność" w cudzysłowiu, nie bez przyczyny. Co to znaczy "ważność" opinii?
Zetka 24. września 2020
Trudno powiedzieć o co Koleżance chodziło i co ppp miała na uwadze. Pewne jest natomiast, że ważność opinii "na wszystkie etapy" dot. jedynie dysleksji rozwojowej.
Kazimierz 24. września 2020
I to jest racja. Opinia (np. na temat dysleksji) uzyskana przez ucznia po ukończeniu klasy III SP posłuży mu, aż do matury. I w tym sensie jest ona "ważna na wszystkie etapy".
Kazimierz 24. września 2020
Pewnie, że można znaleźć takie przykłady. Wydaje mi się jednak, że koleżance chodziło o co innego. W poradni poinformowano ją, że opinia jest "ważna na wszystkie etapy".
Zetka 24. września 2020
2. Powód wydania opinii to sytuacja traumatyczna - śmierć dziadka - sprzed 5 lat.
Zetka 24. września 2020
1. Opinia z 3 klasy sp o ryzyku dysleksji. Zalecono ponowne badania w kl V, czyli miały być 3-4 lata temu.
Zetka 24. września 2020
Moim zdaniem opinia jest "ważna" tak długo, jak długo jej "ważność" można logicznie wytłumaczyć. Przykłady z mojej ponadpodstawowej, "dowodzące nieważności"
AGATA@W 24. września 2020
Dziecko autustyczne z zespołem asprergera. Proszę napiszcie mi, czy gdziekolwiek jest zapis, że z takim dzieckiem może pracować tylko 1 wspierający? Uczeń klasa 7
Kazimierz 24. września 2020
Opinia jest "ważna", dopóki nie pojawi się następna.
pedagog2002 24. września 2020
Mam pytanie dotyczące opinni o objęciu uxcznia pomocą p-p w szkole ,czy ona jest aktualna na wszystkie etapy , czy nie ? Wydawało mi się , że nie a Poradnia twierdzi , że wszystkie etapy
reszta 24. września 2020
Wejdź na oskko.tam na forum piszą o tym dyr.
krokodys 23. września 2020
Dyrektor zlecił mi nowe zadanie - koordynator ds. dostępności, pomóżcie co robić, czy to się mieści w zakresie obowiązków pedagoga
Zetka 23. września 2020
Czy u kogoś z Was utworzyła się szkoła branżowa II stopnia? Proszę o kontakt tu lub na PW.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

12. września 2025 11:53
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac

12. września 2025 11:43
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...

12. września 2025 09:36
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.

12. września 2025 09:35
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.

12. września 2025 09:34
dyrektora). Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png nauczyciel wspomagaj...
bullet.png dostosowania
bullet.png dziennik
bullet.png diagnoza potrzeb roz...
Najciekawsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "no... [1497]
bullet.png dziennik [790]
bullet.png nauczyciel wspoma... [405]
bullet.png dostosowania [181]