ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 10

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,707
bullet.png Najnowszy użytkownik: Ledzion

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
Archiwum shoutboksa
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
Zetka 16. października 2020
Jednym słowem - oczekuje się od nas cudu. Od pewnego czasu zaczęłam mówić, że niestety, ale czarodziejskiej różdżki nie posiadam.
greenie 16. października 2020
ta, pracownika socjalnego i wielu innych zacnych fachowców...
greenie 16. października 2020
Ja również przyznaję Kazimierzowi rację, sama w tym roku jestem w takiej sytuacji...mam wrażenie, że według niektórych posiadam moc psychoterapeuty, psychologa, psychiatry, neurologa, policjan
mucha27 16. października 2020
Zgadzam się z Tobą, Kazimierzu - za mało specjalistów, ośrodków i poradni, a kaliber problemów coraz większy.
Kazimierz 16. października 2020
Niestety jest ich za mało.
Kazimierz 16. października 2020
ani kompetencji - mamy tylko dobre chęci. Ale to nie nasza rola. Są wyspecjalizowane ośrodki, wyspecjalizowane szkoły, które zapewnią dziecku dużo lepsze warunki i opiekę, niż my.
Kazimierz 16. października 2020
że brakuje czasu na pracę z dziećmi, które na prawdę chcą się uczyć. W szkole mamy UCZYĆ i rozwiązywać codzienne problemy, a nie o podłożu psychiatrycznym. Nie mamy na to ani czasu
Kazimierz 16. października 2020
Ponadto - przy całym szacunku dla szlachetnej idei inkluzji - coraz częściej życie szkoły obraca się wokół jednego, dwóch, trzech uczniów, tak absorbujących sobą wszystkich,
Kazimierz 16. października 2020
żeby całkowicie wyeliminować problemy między rówieśnikami. To przede wszystkim "dom" kuleje i to o czym piszesz "wydolność wychowawcza społeczeństwa".
Kazimierz 16. października 2020
Tomku, nie wrzucę tego artykułu. Moim zdaniem jest zdecydowanie jednostronny. Powielane są tu schematy, jakoby kiedykolwiek szkoła miała siłę sprawczą
Tomek 16. października 2020
pedog - dzięki za link do artykułu. Może Szefostwo na główną wrzuci. W artykule brakuje mi wzmianki, że pomoc kuleje, ale też chyba coraz gorzej z wydolnością wychowawczą społeczeństwa.
mucha27 16. października 2020
No i po węchu zostało tylko wspomnienie. We wtorek lekarz się zastanowi, co ze mną począć. Taki mamy klimat...
pedog 16. października 2020
Cała prawda o pomocy pp w szkołach. Ja mam 500 uczniów. We wrześniu siedzę w durnych dokumentach. Dzieci widzę przez okno.
pedog 16. października 2020
https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-oneci e/pedagog-i-psycholog-w-szkole-dlaczego- system-nie-dziala/5wsnpgh
reszta 16. października 2020
dobrze, że to tylko paranoja Wink
mucha27 16. października 2020
Dzięki Smile Chodzę i wszystko wącham. Paranoja jakaś Wink
reszta 15. października 2020
men?? Porządne muchy nie siadają na byle gó..nie. Dużo zdrowia i pociechy ze smaku i węchu. Trzymaj się!!!
Kazimierz 15. października 2020
Muchy są twarde!!!!! Trzymaj się!!!!
Tomek 15. października 2020
Zdrowiej!
mucha27 15. października 2020
Chora jestem, czekam, kiedy stracę smak i węch. I w ramach pociechy wymyśliłam, że jak umrę, to będę straszyć nasze MEN...

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

12. września 2025 11:53
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac

12. września 2025 11:43
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...

12. września 2025 09:36
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.

12. września 2025 09:35
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.

12. września 2025 09:34
dyrektora). Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png nauczyciel wspomagaj...
bullet.png dostosowania
bullet.png dziennik
bullet.png diagnoza potrzeb roz...
Najciekawsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "no... [1497]
bullet.png dziennik [790]
bullet.png nauczyciel wspoma... [405]
bullet.png dostosowania [181]