ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 4

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,671
bullet.png Najnowszy użytkownik: Tosmider

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
 
W każdej szkole pedagog i psycholog
 


W każdej szkole pedagog i psycholog

Rzeczniczka prasowa MEN Anna Ostrowska:
MEN pracuje nad przygotowaniem szkół do prowadzenia nauczania włączającego. Tworzymy narzędzia diagnostyczne do diagnozowania problemów, tworzymy standardy pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Chcemy by do 2019 r. w każdej szkole pracował psycholog i pedagog.

Podziel się z innymi: Facebook Google Tweet This Yahoo
Facebook - Lubię To:


Komentarze
#1 | reszta dnia 11. maja 2017
i ogarnął mnie lekki niepokój...
#2 | Beata M dnia 11. maja 2017
Podzielcie się swoimi opiniami na temat edukacji włączającej! Prowadzone są badania naukowe na ten temat i jest okazja, aby powiedzieć głośno jak wygląda dzisiaj edukacja włączająca w naszych szkołach. Wesprzyjmy badania naukowe! I siebie! Smile Zawieszam link do ankiety: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd08c4oJFyZlg1n3QeuPn9PFAyobYo3NJHeQvQlV2HfV-SVEg/viewform
#3 | reszta dnia 11. maja 2017
przeniosłam Cię przecież do ankiet!!!
#4 | Beata M dnia 11. maja 2017
Wiem, dzięki Smile Pomagam w dotarciu ankiety do tych co nie zaglądają na forum - może głos nauczycieli będzie bardziej usłyszany?
Co sądzicie np. o tym - "Edukacja włączająca jest ideą otwartych serc, a jej realizacja nie może być zależna od środków finansowych czy dodatkowego wsparcia merytorycznego czy fizycznego?" :|
#5 | Kazimierz dnia 11. maja 2017
Co sądzicie np. o tym - "Edukacja włączająca jest ideą otwartych serc, a jej realizacja nie może być zależna od środków finansowych czy dodatkowego wsparcia merytorycznego czy fizycznego?"


Każda osoba chora powinna mieć zabezpieczone optymalne leczenie, a realizacja tego pomysłu nie może być zależna od środków finansowych czy dodatkowego wsparcia merytorycznego czy fizycznego.

Każda osoba nieszczęśliwa powinna mieć zaspokojone wszelkie potrzeby co da jej szczęście, a realizacja tego pomysłu nie może być zależna od środków finansowych czy dodatkowego wsparcia merytorycznego czy fizycznego.

Każda osoba bezdomna powinna mieć własne mieszkanie, a realizacja tego pomysłu nie może być zależna od środków finansowych czy dodatkowego wsparcia merytorycznego czy fizycznego.

Każda osoba samotna powinna mieć znalezionego partnera, a realizacja tego pomysłu nie może być zależna od środków finansowych czy dodatkowego wsparcia merytorycznego czy fizycznego.


I tak dalej, i tak dalej, i tak dalej. Tylko co z tego nierealistycznego, życzeniowego myślenia wynika. Ano nic.

A tak w ogóle to ankietę wypełniłemSmile
#6 | Beata M dnia 12. maja 2017
Szlachetne intencje nie chodzą w parze z realiami Cool Albo zdarza się to rzadko. Ankietę też wypełniłam Wink
#7 | Tomek dnia 12. maja 2017
W tej ankiecie brakuje na końcu otwartego pola na uwagi. Bardzo ważną możliwość jakościowego wejścia w wyniki odbiera sobie autorka badania.

Poza tym w niektórych pytaniach są przeczenia, chyba nawet pierwszym - to się najczęściej nie sprawdza w językach innych niż angielski.

A myślenie życzeniowe już Kazimierz ślicznie skomentował.
#8 | teresa5 dnia 14. maja 2017
Ciekawa jestem i czekam na stwierdzenie przez Ministerstwo liczby uczniów przepadającą na jednego pedagoga. Bowiem obecna sytuacja jest wielce niesprawiedliwa w mojej szkole mam 1200 do 1300 uczniów przypadających na etat pedagoga. W małych szkołach miejskich od 200 do 500 na etat, zaś w szkołach wiejskich od 100 do 200 uczniów na etat i bez względu na liczbę uczniów wszyscy otrzymują to samo wynagrodzenie W szkołach wiejskich położonych w niedalekiej odległości od miast, pedagodzy otrzymują jeszcze dodatek wiejski. Pani Minister zadeklarowała się, że rozwiąże tę kwestię, ale trwa cisza w tej najważniejszej kwestii. Mam nadzieję, że Pani Minister ogłosi tę liczbę, ponieważ 1200 uczniów na etat pedagoga w dużej szkole nie gwarantuje skutecznej i satysfakcjonującej pracy na rzecz efektywnego rozwiązywania problemów podopiecznych.
#9 | reszta dnia 15. maja 2017
czyli ci wiejscy powinni pracować na 1/30? i za tyle brać kasę? czy to by Cię uszczęśliwiło?
#10 | alicjalucja dnia 15. maja 2017
W mojej szkole policzono 25 dzieci na godzinę dydaktyczną w tygodniu. Mam więc 9/26
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

25. sierpnia 2025 23:23
No i dobrze, że będą płatne Smile

25. sierpnia 2025 12:19
Dzień dobry, proszę o odniesienie się do stanowiska mojego dyrektora odnośnie zmian w pracy pedagoga szkolnego od 1 września 2025: -zastępstwa w godzinach mojej pracy będą dla mnie płatne a

24. sierpnia 2025 20:34
Tak przynajmniej odczytuję art.42.2cc w ustawie zmieniającej KN

24. sierpnia 2025 20:31
Co do zasady nie. Jeśli jednak pójdą, to będą musieli odrobić zaległość w swojej pracy (odrobić zastępstwo), a to implikuje konieczność zapłaty za zastępstwo.

23. sierpnia 2025 13:03
Chciałam dopytać czy w związku z tymi zmianami pedagodzy będą musieli dalej chodzić na zastępstwa w ramach swoich godzin?

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png niepełn. umiarkowana
bullet.png Witamy psychologów ...
bullet.png zatrudnienie pedagoga
bullet.png zagr. niedost. społ...
Najciekawsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "no... [1490]