ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 7

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,701
bullet.png Najnowszy użytkownik: Beata87

Ostatnie komentarze
bullet.png Żeby napisać jedn...
bullet.png Już się boję co "...
bullet.png Szczerze powiem, że...
bullet.png Czy ten artykuł jes...
bullet.png Nie. Należy tylko p...
bullet.png Dzień dobry,mam pro...
bullet.png Rzeczywiście rodzic...
bullet.png No wreszcie. Od dawn...
bullet.png I nauczyciel wychowa...
bullet.png Właśnie gdzieś pr...
Archiwum shoutboksa
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
EwaK 22. marca 2019
Pani minister powinna wrócić do pracy w zreformowanej przez siebie szkole i stać przy uczniach, dzieciach z pięknym uśmiechem na twarzy...
reszta 22. marca 2019
Dokładnie tak to odebrałam W dodatku na zaciśniętej szczenie. Rzuciła rękawicę
Kazimierz 22. marca 2019
Dzisiejszej wypowiedzi pani minister (moim zdaniem ewidentnie konfrontacyjnej) nawet mi się nie chce w newsach umieszczać.
Kazimierz 22. marca 2019
U mnie 93% głosujących za strajkiem. Frekwencja 76%, ale tylko dlatego, że sporo osób na chorobowym.
greenie 22. marca 2019
Dziękuję za konkrety Smile
aloiv 22. marca 2019
Dziękuję bardzo.
Zetka 21. marca 2019
To wyciąg z dokumentu zamieszczonego na stronie ZNP "Informacje dotyczące przebiegu akcji strajkowej".
Zetka 21. marca 2019
dostępnym w miejscu wyznaczonym na strajk przez komitet strajkowy.
Zetka 21. marca 2019
Rozpoczęcie i zakończenie udziału w strajku zostaje odnotowane na liście obecności lub w rejestrze wejść i wyjść biorących udział w strajku, dostępnym w miejscu wyznaczonym na strajk przez
Zetka 21. marca 2019
10. Strajkujący przebywają w szkole/placówce w godzinach swojej pracy określonych odpowiednio w planie zajęć, harmonogramie, regulaminie pracy lub umowie o pracę. Rozpoczęcie i zakończenie ud
greenie 21. marca 2019
Podczas poprzedniego strajku pracowałam w jednej szkole i nie strajkowałam przez 8 godzin...chyba muszę zasięgnąć opinii w ZNP, bo czuję się lekko skołowana Smile
greenie 21. marca 2019
Czyli w macierzystej mam być 8, w tej co uzupełniam etat być nie muszę, ale jeśli mam w niej również osobną umowę na kilka godzin to też mam tam być 8?
Zetka 21. marca 2019
Taką informację wydał ZNP. Chciałm dodać link, ale teraz ta treść jest niedostępna - nie wiedzieć czemu.
Zetka 21. marca 2019
W macierzystej, jak się uzupełnia etat. Ale jeśli praca jest w innej szkole na odrębnej umowie, to tam trzeba być i robić to, co i oni -strajkować lub nie.
reszta 21. marca 2019
8 h w macierzystej. Jedną taką macie.
Ina 21. marca 2019
żeby tylko nóż, zakłamana hipokrytka, dobrze pamiętam jaką była Minister, pamiętam jej wypowiedzi o nas, obowiązkach, pensjach, o tym jak powinniśmy dłużej i efektywniej pracować
Kazimierz 21. marca 2019
Jak widzę panią Kluzik w telewizji wypowiadającą się z troską w sprawie nauczycieli, to mi się nóż w kieszeni otwiera. Szczególnie ta pani powinna wykorzystać okazję, żeby milczeć
aloiv 21. marca 2019
To nie kwestia wycofania się, chcę strajkować i po prostu wiedzieć, jak postąpić zgodnie z prawem, odnośnie pogodzenia strajku z pracą w różnych szkołach.
greenie 21. marca 2019
Ja nie zamierzam się wycofać ale warto wiedzieć co muszę, a czego nie...dla mnie to istotne Wink
Ewa1444 21. marca 2019
Kochani ! Choćby nam przyszło spać w szkole to nie powinniśmy się wycofać !

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

12. września 2025 11:53
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac

12. września 2025 11:43
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...

12. września 2025 09:36
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.

12. września 2025 09:35
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.

12. września 2025 09:34
dyrektora). Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png dostosowania
bullet.png pomoc pp - po "nowsz...
bullet.png dziennik
bullet.png diagnoza potrzeb roz...
bullet.png jakie programy profi...
Najciekawsze tematy
bullet.png pomoc pp - po "no... [1496]
bullet.png dziennik [790]
bullet.png dostosowania [180]