Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.
28. września 2025
Zetka, serdeczne dzięki za szybka odp. Upewniłaś mnie. W takim razie czy specyficzne dopisać w rozpoznaniu?
28. września 2025
3) formy i okres udzielania uczniowi pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz wymiar godzin, w którym poszczególne formy pomocy będą realizowane, zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art.(..
28. września 2025
W ipecie.
Patrz rozporządzenie o kształceniu niepełnosprawnych par.6 ust.1. pkt 3
28. września 2025
Kochani, uczeń z opinią (specyficzne) o orzeczeniem KS (ZA). Wpisać w ipecie zajęcia w ramach pp, czy robić kartę pomocy pp z odzielnym zapisem?
26. września 2025
beata100, dokładnie tak to ma wyglądać
26. września 2025
Wszystkie zalecenia z orzeczenia stosuje się, po prostu nie uczęszcza na rewalidację.
26. września 2025
u nas jeden chciał tylko nauczyciela współorganizującego, jako sekretarkę.
26. września 2025
No i co dalej z takim uczniem? Pełnosprawny, oceniany jak każdy? Czy jak?
24. września 2025
Kazimierz,skoro to Ty mówisz,to ja już nie mam pytań. Przyjemniej w tym temacie 
24. września 2025
Można, można 
23. września 2025
Zetka, beata100 - dziękuję za odp. Pozdrawiam!
23. września 2025
Można.
Wszędzie można, choć nie wszędzie pozwalają.
Widać nie trafili na świadomego swoich praw rodzica.
23. września 2025
U mnie można
22. września 2025
Kochani,wiem że to temat rzeka ,ale jak u Was z rezygnacją z rewalidacji ? Można,czy nie ?
20. września 2025
Cześć, właśnie do Was dołączyłem. Jestem z Turcji. Jestem tu, żeby razem z Wami szlifować swój dialekt. Şeffaf Kepenk
12. września 2025
Ale myślę, że chodzi o większe zmiany typu inne zajęcia, zmniejszenie, zwiększenie godzin, programy specjalistów i dostosowania dołączamy aneksem i tak...Wrócę i przypilnuję tych modyfikac
12. września 2025
Dziękuję Kazimierzu, do tej pory aneksowaliśmy jakieś większe zmiany, a AWopfu dołączane było do dokumentacji ucznia, ale tak będzie bardziej czytelnie...
12. września 2025
WOPFU, jak wiemy służy diagnozie i okresowej ocenie postępów. Tam można wpisać, jakie zmiany w pracy z uczniem są potrzebne, i na tej podstawie zespół podejmuje decyzję o modyfikacji IPET-u.
12. września 2025
Zmiana powinna być udokumentowana i zatwierdzona – czyli czy to w formie nowego IPET-u, czy aneksu, najważniejsze, by było jasne, jakie są obowiązujące ustalenia.
12. września 2025
dyrektora).
Nie ma wprost wymogu sporządzania „aneksu” – ale szkoły czasem przyjmują taki tryb organizacyjny, aby było jasno widać, co zostało zmodyfikowane i kiedy.
|