ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 5

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 26,935
bullet.png Najnowszy użytkownik: AlinaBut

Ostatnie komentarze
bullet.png Rozpoczynam pracę p...
bullet.png Cenny materiał. Dzi...
bullet.png A ja to obserwuję s...
bullet.png Na "swoim podwórku"...
bullet.png tam same tuzy intele...
bullet.png Eee... wyszło jak w...
bullet.png Niestety. Nie da si...
bullet.png Dzień dobry, czy da...
bullet.png :):)
bullet.png może chociaż do we...
Atrykuł/scenariusz
Aby przeczytać artykuł/scenariusz musisz się zarejestrować
REJESTRACJA
Artykuły: Opieka
Dziecko krzywdzone - część I

Główny Administrator

Dziecko krzywdzone - część I

Krzywdzenie dzieci występuje w każdym kraju i dotyczy wszystkich grup kulturowych i społecznych. Przez wieki traktowane było jako oczywistość i aprobowane nie tylko przez normy kulturowe ale i prawne. Dzieci uważano za własność, której się nie szanuje, bo łatwo ją można mieć i łatwo stracić. Amerykański psychiatra Sander J. Breiner skonstatował, że krzywdzenie najmłodszych jest powszechne od czasu, kiedy ludzie zaczęli rejestrować swoją historię.


Dziecko krzywdzone - część II

Główny Administrator

Dziecko krzywdzone - część II

Krzywdzenie dzieci występuje w każdym kraju i dotyczy wszystkich grup kulturowych i społecznych. Przez wieki traktowane było jako oczywistość i aprobowane nie tylko przez normy kulturowe ale i prawne. Dzieci uważano za własność, której się nie szanuje, bo łatwo ją można mieć i łatwo stracić. Amerykański psychiatra Sander J. Breiner skonstatował, że krzywdzenie najmłodszych jest powszechne od czasu, kiedy ludzie zaczęli rejestrować swoją historię.


Przydatność Terapii Biofeedback w pracy z młodzieżą niedostosowa

Maciej Herwart, Tomasz Król

Przydatność Terapii Biofeedback w pracy z młodzieżą niedostosowaną społecznie

Praca w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym gdzie przebywa młodzież niedostosowana społecznie, jednocześnie upośledzona umysłowo w stopniu lekkim a nie rzadko umiarkowanym, jest pracą trudną. Trudność tej pracy polega przede wszystkim na doborze metod. Wszystkie metody pracy opisane w podręcznikach psychologicznych dostosowane są do osób z tzw. normą intelektualną. Jakakolwiek psychoterapia czy to jest terapia poznawczo-behawioralna, czy psychoanalityczna, humanistyczna, czy Gestalt wymaga od uczestnika samoświadomości, refleksji, przewidywania skutków, wyciągania logicznych wniosków. Osoby upośledzone choćby w lekkim stopniu mają olbrzymie trudności w tych sferach.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

03. sierpień 2020 11:37
głosować! nie przeszkadzać!

01. sierpień 2020 05:29
Ciekawe, jakbędzie z naszymi podwyżkami, wszystkim po drodze rozdają pieniądze, a co z naszymi 6 %?

28. lipiec 2020 22:16

11. lipiec 2020 21:45
Reszta Wink

11. lipiec 2020 18:13
Życzę Wam udanych wyborów....I mądrych rzecz jasna!

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png doskonalenie (studia...
bullet.png wymiar czasu pedagoga
bullet.png awans zawodowy (tecz...
bullet.png ewaluacja programu p...
bullet.png obowiązkowa lektura...
Najciekawsze tematy
bullet.png wymiar czasu peda... [397]
bullet.png doskonalenie (stu... [140]
bullet.png awans zawodowy (t... [118]