ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 7

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 31,083
bullet.png Najnowszy użytkownik: monklo

Ostatnie komentarze
bullet.png Edukacja zdrowotna j...
bullet.png Kto będzie miał kw...
bullet.png [url]https://glos.pl...
bullet.png Dostałam podwyżkę...
bullet.png Podziwiam wychowawcz...
bullet.png Nie dość, że tak ...
bullet.png Z tego co piszesz wy...
bullet.png pracuje jako pedagog...
bullet.png Ciekawe co z godzin...
bullet.png świetne artykuły b...
 
Arkusz diagnostyczny trudności ucznia w nauce języka obcego
 
ARKUSZ DIAGNOSTYCZNY TRUDNOŚCI UCZNIA W NAUCE JĘZYKÓW OBCYCH
oprac. Anna Jurek

Imię i nazwisko ucznia....................................................................Klasa...............
1. Czy uczeń/uczennica ma trudności w nauce języka obcego?
� TAK � NIE � NIEWIELKIE
2. Czy wykazuje zaangażowanie w przezwyciężanie trudności?
� TAK � NIE � NIEWIELKIE
3. Czy ma problemy z koncentracją uwagi na lekcjach?
� TAK � NIE � NIEWIELKIE
4. Czy dziecku sprawia trudność przepisywanie ze wzoru (tablicy, książki)?
� TAK � NIE
5. Czy chętnie uczy się języka obcego?
� TAK � NIE
6. Czy systematycznie odrabia zadania domowe i przygotowuje się do lekcji?
� TAK � NIE
7. Czy korzysta z dodatkowej pomocy w nauce języka obcego?
� TAK � NIE
W jakiej formie? (podkreśl właściwą odpowiedź/odpowiedzi)
szkoła języków obcych, obozy językowe, wyjazdy za granicę, korepetycje, dodatkowe lekcje w szkole, pomoc rodziców, rodzeństwa, kolegów, inne formy (jakie?)
........................................................................................
8. Ile czasu poświęca na naukę języka obcego w ciągu tygodnia? ..................................................
9. Czy potrzebuje więcej czasu niż pozostali uczniowie w klasie
- na sformułowanie swoich wypowiedzi pisemnych na sprawdzianach i klasówkach?
� TAK � NIE
- na przeczytanie zadań, poleceń, tekstów itp. i zrozumienie ich treści?
� TAK � NIE
- na zapisanie tekstu ze względu na wolne tempo pisania?
� TAK � NIE
- na zastanowienie się nad udzieleniem odpowiedzi w formie ustnej na zadane pytania?
� TAK � NIE
- na odszukanie znaczenia bądź formy zapisu wyrazów w słowniku obcojęzycznym?
� TAK � NIE

10. W jakim stopniu są dla niego/niej trudne następujące sprawności i umiejętności w nauce języka obcego? ( postaw krzyżyk w odpowiedniej rubryce tabelki )

11. Czy nauka języka obcego sprawia dziecku inne trudności, które nie zostały tutaj wymienione? Jakie?
......................................................................

Facebook - Lubię To:


Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

25. kwietnia 2024 21:02
Czy rodzic moze zdrezygnować z zajęć rewalidacyjnych?

20. kwietnia 2024 13:25
nie pytamy Smile

19. kwietnia 2024 12:12
Tak wpisali sobie do Stand. Ochr. Małol. Sprawdzić w rejestrze seksualnych może dyr. od ręki, gorzej jak wpisali o niekaralności. Wyłączyć z tego pracow. instyt. publicznych.

18. kwietnia 2024 06:53
Czy to nie absurd, że szkoły żądają od strażników miejskich, policjantów, pracowników poradni zaświadczenia, że nie są w rejestrze pedofilów, gdy przychodzą na zajęcia do szkół?

14. kwietnia 2024 11:11
Tak, u mnie też kroją etaty specjalistów.

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png mam te kwalifikacje?
bullet.png warsztaty dla grona
bullet.png prawnik - prawo ośw...
bullet.png poszukuję pracy - s...
bullet.png specjaliści od 1 wr...
Najciekawsze tematy
bullet.png mam te kwalifikacje? [460]
bullet.png warsztaty dla grona [47]
bullet.png prawnik - prawo o... [1]