Arkusz diagnostyczny trudności ucznia w nauce języka obcego
ARKUSZ DIAGNOSTYCZNY TRUDNOŚCI UCZNIA W NAUCE JĘZYKÓW OBCYCH
oprac. Anna Jurek
Imię i nazwisko ucznia....................................................................Klasa...............
1. Czy uczeń/uczennica ma trudności w nauce języka obcego?
� TAK � NIE � NIEWIELKIE
2. Czy wykazuje zaangażowanie w przezwyciężanie trudności?
� TAK � NIE � NIEWIELKIE
3. Czy ma problemy z koncentracją uwagi na lekcjach?
� TAK � NIE � NIEWIELKIE
4. Czy dziecku sprawia trudność przepisywanie ze wzoru (tablicy, książki)?
� TAK � NIE
5. Czy chętnie uczy się języka obcego?
� TAK � NIE
6. Czy systematycznie odrabia zadania domowe i przygotowuje się do lekcji?
� TAK � NIE
7. Czy korzysta z dodatkowej pomocy w nauce języka obcego?
� TAK � NIE
W jakiej formie? (podkreśl właściwą odpowiedź/odpowiedzi)
szkoła języków obcych, obozy językowe, wyjazdy za granicę, korepetycje, dodatkowe lekcje w szkole, pomoc rodziców, rodzeństwa, kolegów, inne formy (jakie?)
........................................................................................
8. Ile czasu poświęca na naukę języka obcego w ciągu tygodnia? ..................................................
9. Czy potrzebuje więcej czasu niż pozostali uczniowie w klasie
- na sformułowanie swoich wypowiedzi pisemnych na sprawdzianach i klasówkach?
� TAK � NIE
- na przeczytanie zadań, poleceń, tekstów itp. i zrozumienie ich treści?
� TAK � NIE
- na zapisanie tekstu ze względu na wolne tempo pisania?
� TAK � NIE
- na zastanowienie się nad udzieleniem odpowiedzi w formie ustnej na zadane pytania?
� TAK � NIE
- na odszukanie znaczenia bądź formy zapisu wyrazów w słowniku obcojęzycznym?
� TAK � NIE
10. W jakim stopniu są dla niego/niej trudne następujące sprawności i umiejętności w nauce języka obcego? ( postaw krzyżyk w odpowiedniej rubryce tabelki )
11. Czy nauka języka obcego sprawia dziecku inne trudności, które nie zostały tutaj wymienione? Jakie?
......................................................................
Napisane przez
dnia czerwca 15 2009 ·
0 komentarzy ·
11861 czytań ·
Tak wpisali sobie do Stand. Ochr. Małol. Sprawdzić w rejestrze seksualnych może dyr. od ręki, gorzej jak wpisali o niekaralności. Wyłączyć z tego pracow. instyt. publicznych.
Czy to nie absurd, że szkoły żądają od strażników miejskich, policjantów, pracowników poradni zaświadczenia, że nie są w rejestrze pedofilów, gdy przychodzą na zajęcia do szkół?
Powered by PHP-Fusion copyright (c) 2002 - 2017 by Nick Jones. Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3 55,107,002 unikalne wizyty