ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
Aktualnie online
bullet.png Gości online: 8

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 22,763
bullet.png Najnowszy użytkownik: olagrazyna
Ostatnie komentarze
bullet.png Czy rada rodziców bę...
bullet.png Ja bym powiedziała w...
bullet.png Wydaje mi się, że tr...
bullet.png Mam w szkole prawie ...
bullet.png 450. Da się ogarnąć....
bullet.png A ilu uczniów jest w...
bullet.png Poproście o wykładni...
bullet.png W ustawie jest napis...
bullet.png Spokojnie:) Dziecko...
bullet.png [url]http://www.oswi...
MAPA STRONY

MAPA STRONY

Ostatnie tematy na forum Newsy
Charakterystyka zawodu
  • synteza
  • zadania zawodowe
  • zarobki
Warunki pracy i zatrudnienia
  • pedagog w świetle prawa
  • czas pracy
  • limity etatów
  • warunki pracy
  • zarobki
Wymagane kwalifikacje Dokumentacja pedagoga
Awans zawodowy
Pomoc materialna
  • stypendia i zasiłki
  • podręczniki
  • gorący posiłek
Pomoc psychologiczna
  • dostosowanie wymagań
  • egzamin
  • kształcenie specjalne
  • wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
  • dysleksja
  • ADHD
  • uczeń upośledzony umysłowo w stopniu lekkim w szkole ogólnodostępnej
Dysleksja
  • etiologia
  • symptomatologia
  • wczesna diagnoza
  • pomoc
  • działania nauczyciela
Dysleksja - dodatki
  • specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu w klasyfikacji ICD-10 i DSM - IV
  • lista wskaźników dojrzałości szkolnej sześciolatka
  • warunki egzaminu dla uczniów ze stwierdzonymi specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu
  • jak pracować w domu z dzieckiem dyslektycznym ( wybór ćwiczeń )
  • specjalistyczne procedury diagnozowania i opiniowania w kierunku dysleksji rozwojowej
  • edukacyjne programy komputerowe rekomendowane przez Polskie Towarzystwo Dysleksji
  • wykaz - z objaśnieniami - niektórych pojęć związanych z problemem dysleksji
  • dysleksja - bibliografia
ADHD
  • kryteria diagnostyczne
  • przyczyny, diagnoza
  • zaburzenia zachowania
  • działania nauczyciela
  • rady dla rodziców
  • nauczanie indywidualne
ADHD - dodatki
  • kryteria diagnostyczne zespołu hiperkinetycznego według ICD - 10
  • terapia farmakologiczna dzieci z ADHD
  • ADHD - bibliografia
Dostosowanie warunków i form przeprowadzania egzaminu do indywidualnych potrzeb uczniów
Dostosowanie wymagań edukacyjnych w praktyce Specyficzne problemy w nauce - ćwiczenia
  • doskonalenie motoryki małej
  • doskonalenie motoryki dużej
  • doskonalenie percepcji słuchowej
  • doskonalenie percepcji wzrokowej
  • doskonalenie umiejętności czytania
  • doskonalenie umiejętności pisania
Kształcenie specjalne Nauczanie indywidualne
Wczesnewspomaganie rozwoju dziecka
Diagnoza Ankieta - charakterystyka klasy
Ankieta dla rodziców Ankieta dla dzieci
Badania socjometryczne
  • cele
  • metoda
  • analiza
Mierzenie poziomu przemocy w klasach
  • cele
  • metoda
  • analiza
Diagnoza rodziny : narzędzia Diagnoza sytuacji szkolnej ucznia
Diagnoza środowiska wychowawczego tworzonego przez szkołę Diagnoza funkcjonowania dziecka w rolach szkolnych
Diagnoza błędów wychowawczych Odpowiedzialność prawna nieletnich
  • procedury postępowania
  • działania interwencyjne
  • współpraca z policją
Objawy wskazujące na możliwość używania narkotyków przez dzieci Telefony potrzebne w sytuacjach kryzysowych
Filie MOPS w Krakowie Ciekawe książki
Artykuły i scenariusze zajęć Ciekawe linki
Pliki do ściągnięcia Akty prawne
Zmiany w prawie Sprawdzian-egzamin

Podziel się z innymi: Facebook Google Tweet This Yahoo
Facebook - Lubię To:


Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Newsletter
Aby móc otrzymywać e-maile z PEDAGOG SZKOLNY musisz się zarejestrować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

20. styczeń 2018 21:53
Kantylena u nas jest dodatkowy dziennik dla współorganizującyc
h, tam wpisują po każdej lekcji swoje obserwacje i podpisują.

20. styczeń 2018 19:05
Smile

20. styczeń 2018 18:21
Super, dzięki Smile

20. styczeń 2018 18:09
Podpis w dzienniku lekcyjnym przy lekcji na której wspomaga. Własne notatki, co do postępów ucznia. Chyba, że dyrektor "tfurczy" i coś wymyśli jeszcze, ale po co to komu?

20. styczeń 2018 17:31
Mam tzw wspomagającego dla zagrożonego niedostosowaniem społ, świeżynkę, zwróciła się o pomoc i z pytaniem o dokumentację. Jakie macie doświadczenia? Bo ja żadnych Smile

Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png Od głównego administ...
bullet.png arkusz monitorowania...
bullet.png wymiar czasu pedagoga
bullet.png nauczanie indywidualne
bullet.png dojrzałość szkolna
Najciekawsze tematy
bullet.png reforma [1347]
bullet.png Od głównego admin... [459]
bullet.png nowy IPE-T? [311]
bullet.png nauczanie indywid... [188]
bullet.png ponadwymiarowe/na... [146]