ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
bullet.png Strona główna
bullet.png Charakterystyka zawodu
bullet.png Warunki zatrudnienia
bullet.png Wymagane kwalifikacje
bullet.png Dokumentacja
bullet.png Awans zawodowy
bullet.png Pomoc materialna
bullet.png Pomoc psych-ped.
bullet.png Diagnoza
bullet.png Dostosowanie wymagań
bullet.png Problemy w nauce-ćwiczenia
bullet.png Sprawdzian/egzamin
bullet.png Odpowiedzialność nieletnich
bullet.png Placówki specjalistyczne
bullet.png Książki
bullet.png Inne

bullet.png Artykuły i scenariusze zajęć
bullet.png News
bullet.png Linki
bullet.png Forum
bullet.png Pliki do pobrania
bullet.png Akty prawne

bullet.png Szukaj
bullet.png Kontakt

Aktualnie online
bullet.png Gości online: 4

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 17,981
bullet.png Najnowszy użytkownik: caleo
Ostatnie komentarze  
Polecane strony
Ebooki
 
Test niedokończonych zdań
 
TEST NIEDOKOŃCZONYCH ZDAŃ

Uzupełnij poniższe zdania tak, aby warażały Twoje prawdziwe uczucia. Staraj się uzupełnić każde zdanie. Pamiętaj aby zdania były pełne
1. Lubię....................................
2. Najszczęśliwszy czas.....................
3.Chcę wiedzieć.............................
4. W domu rodzinnym.........................
5. Żałuję...................................
6. Kiedy idę spać...........................
7. Chłopcy..................................
8. Najlepszy................................
9. Drażni mnie..............................
10. Ludzie..................................
11. Matka...................................
12. Czuję...................................
13. Najbardziej boję się....................
14. W szkole podstawowej....................
15. Nie mogę................................
16. Sport...................................
17. Kiedy byłem dzieckiem...................
18. Moje nerwy..............................
19. Inni ludzie.............................
20. Cierpię.................................
21. Nie udało mi się........................
22. Czytanie................................
23. Mój umysł...............................
24. Przyszłość..............................
25. Potrzebuję..............................
26. Chodzenie z dziewczyną(chłopakiem)......
27. Najlepiej czuję się gdy.................
28. Czasami.................................
29. Boli mnie...............................
30. Nienawidzę..............................
31. W szkole................................
32. Jestem bardzo...........................
33. Jedynym kłopotem........................
34. Chcę....................................
35. Mój ojciec..............................
36. W skrytości.............................
37. Ja......................................
38. Taniec..................................
39. Moim największym zmartwieniem...........
40. większość dziewczyn.....................
Komentarze
#1 | bejkej dnia 29. wrzesień 2010
to są stwierdzenia z testu psychologicznego - kolejne złamanie zasad zawodowych!!
#2 | kasiekw1 dnia 06. październik 2010
Autorem jest J. Kostrzewski
#3 | Danusia_1 dnia 04. listopad 2011
Smile A ciekawe jak to interpretujecie...hmmm...nawet psycholodzy bez przygotowania terapeutycznego mają z tym problem...a dzieciaki mogą w tym naprawdę namieszać...że już nie wspominam, że trzeba mieć dyplom psychologa...żeby to zastosować
#4 | Zetka dnia 05. listopad 2011
Chociaż nie jestem psychologiem, to używam podobnego narzędzia jako "otwieracza" podczas rozmowy.
Przygotowuję różne zestawy, w zależności od problemu. Pomagają mi w pewnym uporządkowaniu rozmowy i niejako "naturalnym" skierowaniu jej na właściwe tory.
I nie uważam tego za złamanie zasad zawodowych, czy niedostatek kompetencji w wykorzystywaniu takiego kwestionariusza. No ale jak się ktoś uprze, to i może mi zarzucić próbę manipulacji rozmówcą ...
#5 | roksana83 dnia 06. listopad 2011
Przeciez nie chodzi o to żeby stsowań Test niedokończonych zdań jako narzędzie diagnostyczne, bo i kazdy psycholog powie , że nie jest on rzetelnym narzedziem i zawiera wiele błędów, ale raczej jak to napisała Zetka, jak "punkt zaczepienia"
#6 | maj31 dnia 19. listopad 2011
i to dobry punkt zaczepienia, skutecznie otwiera rozmowę, a prezeciez o to nam chodzi, a może nie o to Smile
#7 | gosia13_5 dnia 23. listopad 2011
Zgadzam sie, jako pedagog, że rózne niedokończone zdania dobrze pozwalają rozpocząc rozmowę. Często korzystam z kwestinariusza Prousta- parę pytań wybieram na początek...Polecam. Po latach ,moi Absolwenci nadal wspominają Wink
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ostatnie artykuły
bullet.png Jak ćwiczyć pamięć p...
bullet.png "Misja Specjalna"
bullet.png Maciek
bullet.png Kacper - chłopiec w ...
bullet.png projekt "Wolni-bez-W...
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

30/10/2014
7 dni od daty doręczenia, stąd ważna ta zwtotka, bo tam data doręczenia
30/10/2014
Dziękuję bardzo Smile
30/10/2014
taka sama procedura
30/10/2014
chodzi mi o dzieci, od których rodziców nie dostałam powiadomienia o miejscu realizacji obowiązku a zwrotki wróciły nie podpisane.
30/10/2014
tytuł wykonawczny z wnioskiem (oczywiście żółta zwrotka)
30/10/2014
policji? chyba, że jako inf. o "postępach" dziecięcia, upomnienie do rodziców, (żółta zwrotka), nie ma poprawy to do op
30/10/2014
Moi drodzy mam pytanie. Ile upomnień wysyłacie rodzicom zanim wysyłacie pismo do policji na temat spełniania obowiązku szkolnego? Już zgłupiałam :/
is
30/10/2014
Majka-?
29/10/2014
Może zapytaj samych biernych alkoholików, jak chcą by ich przedstawić. Ja bym zapytała Smile
28/10/2014
Też tak uważam nie wiem dlaczego poradnia tak pisze w orzeczeniach.
28/10/2014
Terapię pedagogiczną (zajęcia korekcyjno-kompens
acyjne) może mieć "obok" rewalidacji, a nie zamiast niej. To dwie różne sprawy.
28/10/2014
Jak to jest czy to poprawna forma dziecko z uposl lekkim i ma mieć rewalidacje przeznaczoną na terapię psychologiczno - pedagogiczną?
27/10/2014
Reszto, u mnie też co kilka lat.
27/10/2014
konretnymi do działań, z terminami, osobami odpowiedzialnymi itd. I do progr. i do planów można robić w każdej chwili aneksy... te dokumenty mają żyć.
27/10/2014
A ja się upieram, że programy pisze się na dłużej (3, 5 lat), duże, z założeniami, celami, odbiorcami, treściami, odbiorcami itd. A do nich każdego roku pisze się plany, szczegółowe, z zadaniami
27/10/2014
Ponieważ jednak programy te uchwala rada rodziców w porozumieniu z radą pedagogiczną, to wydaje mi się, że i korekty powinny być w ten sam sposób zatwierdzone.
27/10/2014
na dany rok szkolny co nie przekreśla możliwości kontynuowania tych programów w następnych latach czy też wprowadzania do nich drobnych korekt.
27/10/2014
W ustawie o systemie oświaty nie określono, na jaki okres czasu uchwalany jest program wychowawczy i program profilaktyki. Z praktyki szkolnej wynika jednak, że programy te opracowuje się najczęściej
27/10/2014
Czy program wychowawczy szkoły można zaktualizować później, niż do 30 września? Jeśli tak, to jakie są procedury?
26/10/2014
No, zauważyłam i nie za bardzo mi się to podoba. Nie neguję korzystania z pomocy, bo pomaganie jest fajne, ale wyręczanie już raczej nie...
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png śmiech to zdrowie
bullet.png n-le nie pukają do d...
bullet.png zastępstwa realizowa...
bullet.png nauczyciel wspierający
bullet.png zagr. niedost. społ....
Najciekawsze tematy
bullet.png Projekt nowego ro... [1161]
bullet.png zatrudnienie peda... [464]
bullet.png śmiech to zdrowie [416]
bullet.png Prezentacja [411]
bullet.png petycja- wysyłamy... [357]


8,353,760 Unikalnych wizyt