ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
bullet.png Strona główna
bullet.png Charakterystyka zawodu
bullet.png Warunki zatrudnienia
bullet.png Wymagane kwalifikacje
bullet.png Dokumentacja
bullet.png Awans zawodowy
bullet.png Pomoc materialna
bullet.png Pomoc psych-ped.
bullet.png Diagnoza
bullet.png Dostosowanie wymagań
bullet.png Problemy w nauce-ćwiczenia
bullet.png Sprawdzian/egzamin
bullet.png Odpowiedzialność nieletnich
bullet.png Placówki specjalistyczne
bullet.png Książki
bullet.png Inne

bullet.png Artykuły i scenariusze zajęć
bullet.png News
bullet.png Linki
bullet.png Forum
bullet.png Pliki do pobrania
bullet.png Akty prawne

bullet.png Szukaj
bullet.png Kontakt

Aktualnie online
bullet.png Gości online: 2

bullet.png Użytkowników online: 2
zofija, elka07

bullet.png Łącznie użytkowników: 18,618
bullet.png Najnowszy użytkownik: b4
Ostatnie komentarze  
Polecane strony
Ebooki
 
Test niedokończonych zdań
 
TEST NIEDOKOŃCZONYCH ZDAŃ

Uzupełnij poniższe zdania tak, aby warażały Twoje prawdziwe uczucia. Staraj się uzupełnić każde zdanie. Pamiętaj aby zdania były pełne
1. Lubię....................................
2. Najszczęśliwszy czas.....................
3.Chcę wiedzieć.............................
4. W domu rodzinnym.........................
5. Żałuję...................................
6. Kiedy idę spać...........................
7. Chłopcy..................................
8. Najlepszy................................
9. Drażni mnie..............................
10. Ludzie..................................
11. Matka...................................
12. Czuję...................................
13. Najbardziej boję się....................
14. W szkole podstawowej....................
15. Nie mogę................................
16. Sport...................................
17. Kiedy byłem dzieckiem...................
18. Moje nerwy..............................
19. Inni ludzie.............................
20. Cierpię.................................
21. Nie udało mi się........................
22. Czytanie................................
23. Mój umysł...............................
24. Przyszłość..............................
25. Potrzebuję..............................
26. Chodzenie z dziewczyną(chłopakiem)......
27. Najlepiej czuję się gdy.................
28. Czasami.................................
29. Boli mnie...............................
30. Nienawidzę..............................
31. W szkole................................
32. Jestem bardzo...........................
33. Jedynym kłopotem........................
34. Chcę....................................
35. Mój ojciec..............................
36. W skrytości.............................
37. Ja......................................
38. Taniec..................................
39. Moim największym zmartwieniem...........
40. większość dziewczyn.....................
Komentarze
#1 | bejkej dnia 29. wrzesień 2010
to są stwierdzenia z testu psychologicznego - kolejne złamanie zasad zawodowych!!
#2 | kasiekw1 dnia 06. październik 2010
Autorem jest J. Kostrzewski
#3 | Danusia_1 dnia 04. listopad 2011
Smile A ciekawe jak to interpretujecie...hmmm...nawet psycholodzy bez przygotowania terapeutycznego mają z tym problem...a dzieciaki mogą w tym naprawdę namieszać...że już nie wspominam, że trzeba mieć dyplom psychologa...żeby to zastosować
#4 | Zetka dnia 05. listopad 2011
Chociaż nie jestem psychologiem, to używam podobnego narzędzia jako "otwieracza" podczas rozmowy.
Przygotowuję różne zestawy, w zależności od problemu. Pomagają mi w pewnym uporządkowaniu rozmowy i niejako "naturalnym" skierowaniu jej na właściwe tory.
I nie uważam tego za złamanie zasad zawodowych, czy niedostatek kompetencji w wykorzystywaniu takiego kwestionariusza. No ale jak się ktoś uprze, to i może mi zarzucić próbę manipulacji rozmówcą ...
#5 | roksana83 dnia 06. listopad 2011
Przeciez nie chodzi o to żeby stsowań Test niedokończonych zdań jako narzędzie diagnostyczne, bo i kazdy psycholog powie , że nie jest on rzetelnym narzedziem i zawiera wiele błędów, ale raczej jak to napisała Zetka, jak "punkt zaczepienia"
#6 | maj31 dnia 19. listopad 2011
i to dobry punkt zaczepienia, skutecznie otwiera rozmowę, a prezeciez o to nam chodzi, a może nie o to Smile
#7 | gosia13_5 dnia 23. listopad 2011
Zgadzam sie, jako pedagog, że rózne niedokończone zdania dobrze pozwalają rozpocząc rozmowę. Często korzystam z kwestinariusza Prousta- parę pytań wybieram na początek...Polecam. Po latach ,moi Absolwenci nadal wspominają Wink
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ostatnie artykuły
bullet.png "Trening pewności si...
bullet.png Tomek
bullet.png Jak ćwiczyć pamięć p...
bullet.png "Misja Specjalna"
bullet.png Maciek
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

27/04/2015
Moim zdaniem prawidłowo to sobie wyważasz.
26/04/2015
informacji - oczywiście w ograniczonym zakresie. Jaki to zakres - wskazuje mi zdrowy rozsądek, bo żaden przepis prawny nie precyzuje mi tego jednoznacznie.
26/04/2015
A jak "pociąga"? Osobiście nie jestem formalistą, o czym wielokrotnie wspominałem i problem babci nie spędza mi snu z oczu. Znam babcię znam rodziców, wiem w jakich są relacjach - udzielam
26/04/2015
która nie pociąga za sobą poważnych skutków dla strony.
26/04/2015
Jeśli chodzi Ci o art. 33 § 4, a pewnie o ten, to znowu mamy pojęcie "sprawy mniejszej wagi", to znaczy takiej,
26/04/2015
Podstawa prawna dot. pełnomocnictwa domniemanego byłą juz wielokrotnie podawana w różnych dyskusjach na tym forum.
26/04/2015
""Dziecko z rodziny migracyjnej..." nie ma zastosowania do sytuacji, którą tu omawiamy.
26/04/2015
Ależ zamęt pojęciowy został ty wprowadzony! Nie mówimy o pojęciu opiekuna faktycznego, ale o pełnomocnictwie domniemanym. Wszystko o pełnomocnictwie jest w Kpa.
26/04/2015
Dlatego tak ważna jest tu ta nasza dyskusja. Dzięki różnym punktom widzenia,osobistym
doświadczeniom i nabytej wiedzy będziemy lepiej do tego przygotowani Smile
26/04/2015
I tak będziesz musiała w wielu sytuacjach arbitralnie rozstrzygać czy sprawy są "zwykłe", czy "istotne", jak to określiłaś.
26/04/2015
Zdrowy rozsądek nade wszystko, on jednak nie zawsze idzie w parze z przepisami i na tym się, niestety, możemy"przejechać"
26/04/2015
Nie wrzucajmy do jednego worka zwykłych i istotnych czynności wynikających z władzy rodzicielskiej. W jednych można działać przez pełnomocnika, w innych nie.
26/04/2015
Gdybyśmy trzymali się stricte wszystkich (często sprzecznych) rozporządzeń, wskazówek, rekomendacji, to doprowadzilibyśmy do paraliżu pracy szkoły. Dalej jak na Sybir nie ześlą Smile
26/04/2015
Oczywiście może się zdarzyć sytuacja, że np. ojciec sprzeciwi się udzielaniu informacji teściowej i mamy pewien problem.
26/04/2015
U mnie w praktyce jest tak. Przychodzi mama i mówi, że nie może przyjść na zebranie i prosi o udzielenie informacji babci (znamy ją, bo odprowadza dziecko do szkoły). Nie robimy żadnych problemów.
26/04/2015
Kazimierz dziękuję za upewnienie, ze posiadana przeze mnie wiedza dt. toczącej się dyskusji jest aktualna i zgodna z prawem. A że trzeba zachować w tym wszystkim zdrowy rozsądek to też prawda.
26/04/2015
Zawsze powtarzam, że pragmatyka i zdrowy rozsądek muszą nam zastąpić wielokrotnie prawne niejednoznaczności
.
26/04/2015
I tyle. Trzeba nadmienić, że "instrukcja" ta spotkała się z krytyką, ale o ile pamiętam mało konstruktywną.
26/04/2015
Ustanowienie opieki prawnej nad dzieckiem następuje na drodze sądowej.
26/04/2015
Rodzice nie mogą upoważnić pełnoletniej osoby do sprawowania opieki prawnej nad ich małoletnim dzieckiem poprzez udzielenie jej pełnomocnictwa notarialnego.
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png Znaleziony wierszyk ...
bullet.png godziny pedagoga szk...
bullet.png "kłopotliwe" zapisy ...
bullet.png Dyslektyk - uczeń wy...
bullet.png prosba o wypelnienie...
Najciekawsze tematy
bullet.png Projekt nowego ro... [1162]
bullet.png zatrudnienie peda... [464]
bullet.png śmiech to zdrowie [436]
bullet.png Prezentacja [414]
bullet.png petycja- wysyłamy... [357]


9,498,823 Unikalnych wizyt