ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
bullet.png Strona główna
bullet.png Charakterystyka zawodu
bullet.png Warunki zatrudnienia
bullet.png Wymagane kwalifikacje
bullet.png Dokumentacja
bullet.png Awans zawodowy
bullet.png Pomoc materialna
bullet.png Pomoc psych-ped.
bullet.png Diagnoza
bullet.png Dostosowanie wymagań
bullet.png Problemy w nauce-ćwiczenia
bullet.png Sprawdzian/egzamin
bullet.png Odpowiedzialność nieletnich
bullet.png Placówki specjalistyczne
bullet.png Książki
bullet.png Inne

bullet.png Artykuły i scenariusze zajęć
bullet.png News
bullet.png Linki
bullet.png Forum
bullet.png Pliki do pobrania
bullet.png Akty prawne

bullet.png Szukaj
bullet.png Kontakt

Aktualnie online
bullet.png Gości online: 5

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 18,547
bullet.png Najnowszy użytkownik: szafran77
Ostatnie komentarze  
Polecane strony
Ebooki
 
Test niedokończonych zdań
 
TEST NIEDOKOŃCZONYCH ZDAŃ

Uzupełnij poniższe zdania tak, aby warażały Twoje prawdziwe uczucia. Staraj się uzupełnić każde zdanie. Pamiętaj aby zdania były pełne
1. Lubię....................................
2. Najszczęśliwszy czas.....................
3.Chcę wiedzieć.............................
4. W domu rodzinnym.........................
5. Żałuję...................................
6. Kiedy idę spać...........................
7. Chłopcy..................................
8. Najlepszy................................
9. Drażni mnie..............................
10. Ludzie..................................
11. Matka...................................
12. Czuję...................................
13. Najbardziej boję się....................
14. W szkole podstawowej....................
15. Nie mogę................................
16. Sport...................................
17. Kiedy byłem dzieckiem...................
18. Moje nerwy..............................
19. Inni ludzie.............................
20. Cierpię.................................
21. Nie udało mi się........................
22. Czytanie................................
23. Mój umysł...............................
24. Przyszłość..............................
25. Potrzebuję..............................
26. Chodzenie z dziewczyną(chłopakiem)......
27. Najlepiej czuję się gdy.................
28. Czasami.................................
29. Boli mnie...............................
30. Nienawidzę..............................
31. W szkole................................
32. Jestem bardzo...........................
33. Jedynym kłopotem........................
34. Chcę....................................
35. Mój ojciec..............................
36. W skrytości.............................
37. Ja......................................
38. Taniec..................................
39. Moim największym zmartwieniem...........
40. większość dziewczyn.....................
Komentarze
#1 | bejkej dnia 29. wrzesień 2010
to są stwierdzenia z testu psychologicznego - kolejne złamanie zasad zawodowych!!
#2 | kasiekw1 dnia 06. październik 2010
Autorem jest J. Kostrzewski
#3 | Danusia_1 dnia 04. listopad 2011
Smile A ciekawe jak to interpretujecie...hmmm...nawet psycholodzy bez przygotowania terapeutycznego mają z tym problem...a dzieciaki mogą w tym naprawdę namieszać...że już nie wspominam, że trzeba mieć dyplom psychologa...żeby to zastosować
#4 | Zetka dnia 05. listopad 2011
Chociaż nie jestem psychologiem, to używam podobnego narzędzia jako "otwieracza" podczas rozmowy.
Przygotowuję różne zestawy, w zależności od problemu. Pomagają mi w pewnym uporządkowaniu rozmowy i niejako "naturalnym" skierowaniu jej na właściwe tory.
I nie uważam tego za złamanie zasad zawodowych, czy niedostatek kompetencji w wykorzystywaniu takiego kwestionariusza. No ale jak się ktoś uprze, to i może mi zarzucić próbę manipulacji rozmówcą ...
#5 | roksana83 dnia 06. listopad 2011
Przeciez nie chodzi o to żeby stsowań Test niedokończonych zdań jako narzędzie diagnostyczne, bo i kazdy psycholog powie , że nie jest on rzetelnym narzedziem i zawiera wiele błędów, ale raczej jak to napisała Zetka, jak "punkt zaczepienia"
#6 | maj31 dnia 19. listopad 2011
i to dobry punkt zaczepienia, skutecznie otwiera rozmowę, a prezeciez o to nam chodzi, a może nie o to Smile
#7 | gosia13_5 dnia 23. listopad 2011
Zgadzam sie, jako pedagog, że rózne niedokończone zdania dobrze pozwalają rozpocząc rozmowę. Często korzystam z kwestinariusza Prousta- parę pytań wybieram na początek...Polecam. Po latach ,moi Absolwenci nadal wspominają Wink
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ostatnie artykuły
bullet.png Tomek
bullet.png Jak ćwiczyć pamięć p...
bullet.png "Misja Specjalna"
bullet.png Maciek
bullet.png Kacper - chłopiec w ...
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

29/03/2015
Mam propozycję dla CKE - by w przyszłym roku arkusze w bezpiecznej kopercie układać według wzrostu uczniów, a arkusz niech jest jedną wielką naklejką.
29/03/2015
Jeśli moją wiadomość czyta nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i zechciałby mi poświęcić chwilę na pomoc w wypełnieniu ankiety do pracy magisterskiej to będę bardzo wdzięczna. Proszę o kontakt. Wink
28/03/2015
Prawda. Widać, że przynajmniej Chomskiego czytała. Chociaż.... niemożliwe. To działania intuicyjne Smile.
28/03/2015
A przekaz dla ludu tradycyjny - źli nauczyciele krzywdzą dzieci źle oceniając, ale my pomożemy i uczynimy kolejny cud. (zgodnie z zasadą - tworzymy problem i likwidujemy go.)
28/03/2015
Ja wiem czy bez pojęcia... nieważne jak wygląda obecnie ocenianie. Ministra czyni dobro dla ludu a lud jak zwykle to kupi. Sukces.
28/03/2015
Pani nie musi czytać, pani wymyśla Smile
28/03/2015
Może by tak pani minister przeczytała (a może lepiej, żeby ktoś jej przeczytała z komentarzem) rozporządzenie?
28/03/2015
w szczególności brać pod uwagę wysiłek wkładany przez ucznia w wywiązywanie się z obowiązków wynikających ze specyfiki tych zajęć.
28/03/2015
W aktualnym rozporządzeniu o ocenianiu czytamy: § 7. Przy ustalaniu oceny z wychowania fizycznego, techniki, zajęć technicznych, plastyki, muzyki i zajęć artystycznych należy
28/03/2015
Grin No tak. Bo teraz rzeczywiście jak uczeń fałszuje podczas śpiewania,to dostaje jedynkę z muzyki, a jak nie trafia za każdym razem do kosza, to ma same jedynki z WF. Ta kobieta jest bez pojęcia.
28/03/2015
27/03/2015
27/03/2015
mucha27- ja też. Tyle już procedur stworzyłam. a jak wiadomo: ćwiczenie czyni Mistrza Grin
27/03/2015
Chciałabym się dostać do CKE - mam tyle fajnych pomysłów na nowe ciekawe procedury Grin
25/03/2015
25/03/2015
Pirania80 co konkretnie moja szkoła miała ewaluację całościową zewnętrzną jeżeli tobie mogę pomóc to pisz. Jeżeli chodzi o ankietę dot. działań mogę wskazać co jest potrzebne ania
25/03/2015
Jeśli tak to byłabym wdzięczna za kontakt.
25/03/2015
mam prośbę miał ktoś z was kontrolę w zakresie prowadzonych przez szkołę działań wychowawczych i zapobiegawczych wśród dzieci i młodzieży zagrożonej uzależnieniem?
24/03/2015
Dla mnie jest to sztuka dla sztuki, oczywista oczywistość. Po co szkolić w imię dobra dziecka, skoro ono w szkole i tak jest na pierwszym planie. Chyba, że tak nie jest.
24/03/2015
Mucha27 prawdę pisząc mi się program podoba Smile ok można dodać lekką modyfikację Smile
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png wyposażenie gabinetu...
bullet.png prośba o wypełnienie...
bullet.png egz.-mianowanie od s...
bullet.png sprawdzian szóstokla...
bullet.png tatuaże na nauczycie...
Najciekawsze tematy
bullet.png Projekt nowego ro... [1162]
bullet.png zatrudnienie peda... [464]
bullet.png śmiech to zdrowie [436]
bullet.png Prezentacja [414]
bullet.png petycja- wysyłamy... [357]


9,310,690 Unikalnych wizyt