ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
bullet.png Strona główna
bullet.png Charakterystyka zawodu
bullet.png Warunki zatrudnienia
bullet.png Wymagane kwalifikacje
bullet.png Dokumentacja
bullet.png Awans zawodowy
bullet.png Pomoc materialna
bullet.png Pomoc psych-ped.
bullet.png Diagnoza
bullet.png Dostosowanie wymagań
bullet.png Problemy w nauce-ćwiczenia
bullet.png Sprawdzian/egzamin
bullet.png Odpowiedzialność nieletnich
bullet.png Placówki specjalistyczne
bullet.png Książki
bullet.png Inne

bullet.png Artykuły i scenariusze zajęć
bullet.png News
bullet.png Linki
bullet.png Forum
bullet.png Pliki do pobrania
bullet.png Akty prawne

bullet.png Szukaj
bullet.png Kontakt

Aktualnie online
bullet.png Gości online: 3

bullet.png Użytkowników online: 2
zdrojewskabeata, Mka

bullet.png Łącznie użytkowników: 18,465
bullet.png Najnowszy użytkownik: Waldemar Marciniak
Ostatnie komentarze  
Polecane strony
Ebooki
 
Test niedokończonych zdań
 
TEST NIEDOKOŃCZONYCH ZDAŃ

Uzupełnij poniższe zdania tak, aby warażały Twoje prawdziwe uczucia. Staraj się uzupełnić każde zdanie. Pamiętaj aby zdania były pełne
1. Lubię....................................
2. Najszczęśliwszy czas.....................
3.Chcę wiedzieć.............................
4. W domu rodzinnym.........................
5. Żałuję...................................
6. Kiedy idę spać...........................
7. Chłopcy..................................
8. Najlepszy................................
9. Drażni mnie..............................
10. Ludzie..................................
11. Matka...................................
12. Czuję...................................
13. Najbardziej boję się....................
14. W szkole podstawowej....................
15. Nie mogę................................
16. Sport...................................
17. Kiedy byłem dzieckiem...................
18. Moje nerwy..............................
19. Inni ludzie.............................
20. Cierpię.................................
21. Nie udało mi się........................
22. Czytanie................................
23. Mój umysł...............................
24. Przyszłość..............................
25. Potrzebuję..............................
26. Chodzenie z dziewczyną(chłopakiem)......
27. Najlepiej czuję się gdy.................
28. Czasami.................................
29. Boli mnie...............................
30. Nienawidzę..............................
31. W szkole................................
32. Jestem bardzo...........................
33. Jedynym kłopotem........................
34. Chcę....................................
35. Mój ojciec..............................
36. W skrytości.............................
37. Ja......................................
38. Taniec..................................
39. Moim największym zmartwieniem...........
40. większość dziewczyn.....................
Komentarze
#1 | bejkej dnia 29. wrzesień 2010
to są stwierdzenia z testu psychologicznego - kolejne złamanie zasad zawodowych!!
#2 | kasiekw1 dnia 06. październik 2010
Autorem jest J. Kostrzewski
#3 | Danusia_1 dnia 04. listopad 2011
Smile A ciekawe jak to interpretujecie...hmmm...nawet psycholodzy bez przygotowania terapeutycznego mają z tym problem...a dzieciaki mogą w tym naprawdę namieszać...że już nie wspominam, że trzeba mieć dyplom psychologa...żeby to zastosować
#4 | Zetka dnia 05. listopad 2011
Chociaż nie jestem psychologiem, to używam podobnego narzędzia jako "otwieracza" podczas rozmowy.
Przygotowuję różne zestawy, w zależności od problemu. Pomagają mi w pewnym uporządkowaniu rozmowy i niejako "naturalnym" skierowaniu jej na właściwe tory.
I nie uważam tego za złamanie zasad zawodowych, czy niedostatek kompetencji w wykorzystywaniu takiego kwestionariusza. No ale jak się ktoś uprze, to i może mi zarzucić próbę manipulacji rozmówcą ...
#5 | roksana83 dnia 06. listopad 2011
Przeciez nie chodzi o to żeby stsowań Test niedokończonych zdań jako narzędzie diagnostyczne, bo i kazdy psycholog powie , że nie jest on rzetelnym narzedziem i zawiera wiele błędów, ale raczej jak to napisała Zetka, jak "punkt zaczepienia"
#6 | maj31 dnia 19. listopad 2011
i to dobry punkt zaczepienia, skutecznie otwiera rozmowę, a prezeciez o to nam chodzi, a może nie o to Smile
#7 | gosia13_5 dnia 23. listopad 2011
Zgadzam sie, jako pedagog, że rózne niedokończone zdania dobrze pozwalają rozpocząc rozmowę. Często korzystam z kwestinariusza Prousta- parę pytań wybieram na początek...Polecam. Po latach ,moi Absolwenci nadal wspominają Wink
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ostatnie artykuły
bullet.png Tomek
bullet.png Jak ćwiczyć pamięć p...
bullet.png "Misja Specjalna"
bullet.png Maciek
bullet.png Kacper - chłopiec w ...
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

04/03/2015
Is, może ten Twój akumulator trzeba wziąć podstępem? Smile Dziś w sejmie debatują nad sześciolatkami.
is
03/03/2015
Ładuję ale coś słabo, chyba akumulator do wymiany...
02/03/2015
Is- pozdrawiam, wypoczywaj i ładuj akumulatory Smile
02/03/2015
Resztuniu- "powracająca" z uśmiechem pozdrawia wszystkich Smile
is
02/03/2015
ok, pozdrawiam a zwłaszcza pedagogów z okolic Międzyrzecza, gdzie zarezerwowałam noclegi na majowy weekend
02/03/2015
zręcznie czy nie - pozdrawiaj śmiało Wink
is
02/03/2015
A mi jakoś tak niezręcznie pozdrawiać zapracowanych (udpz)
02/03/2015
heloł Smile
02/03/2015
dzień dobry wszystkim Smile
02/03/2015
Smile Smile
02/03/2015
wszystkim "powróconym" życzę dużo uśmiechów Smile
01/03/2015
01/03/2015
chyba, że dopiera zaczyna przygodę z wagarami http://pedagogszk...post_3
1828
01/03/2015
jak nie realizuje to UoSO, a nie procedury
01/03/2015
proszę ela_kn CEL PROCEDURY 1. Zapobieganie przypadkom wagarów szkolnych, unikania przez ucznia wybranych zajęć, nierealizowania obowiązku szkolnego.
01/03/2015
jakie procedury w stosunku do ucznia nie realizującego obowiązku szkolnego? proszę o sugestie
28/02/2015
Koleżanki I Koledzy ! Smilel]Potrzebuję przykładowy IPET....czy pomożecie mi go tutaj znaleźć?....
28/02/2015
WinkMoi drodzy. Jakie kwalifikacje musi mieć nauczyciel do prowadzenia rewalidacyjnych zajęć z uczniem z orzeczeniem z autyzmem (bez innych dodatkowych niepełnosprawności
)? Nadmieniam , że dziecko uczy
27/02/2015
Dyrektorzy uważają, że wystarczy mieć papier i ochrona danych załatwiona.
27/02/2015
Szkoda, że za tym poszkoleniowym obłędem nie idą realne działania dyrektorów.
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png sp - specyficzne pro...
bullet.png obowiązkowe zajecia ...
bullet.png wniosek o zwiększeni...
bullet.png śmierć ucznia
bullet.png dziennik
Najciekawsze tematy
bullet.png Projekt nowego ro... [1162]
bullet.png zatrudnienie peda... [464]
bullet.png śmiech to zdrowie [434]
bullet.png Prezentacja [413]
bullet.png petycja- wysyłamy... [357]


9,141,622 Unikalnych wizyt