ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
bullet.png Strona główna
bullet.png Charakterystyka zawodu
bullet.png Warunki zatrudnienia
bullet.png Wymagane kwalifikacje
bullet.png Dokumentacja
bullet.png Awans zawodowy
bullet.png Pomoc materialna
bullet.png Pomoc psych-ped.
bullet.png Diagnoza
bullet.png Dostosowanie wymagań
bullet.png Problemy w nauce-ćwiczenia
bullet.png Sprawdzian/egzamin
bullet.png Odpowiedzialność nieletnich
bullet.png Placówki specjalistyczne
bullet.png Książki
bullet.png Inne

bullet.png Artykuły i scenariusze zajęć
bullet.png News
bullet.png Linki
bullet.png Forum
bullet.png Pliki do pobrania
bullet.png Akty prawne

bullet.png Szukaj
bullet.png Kontakt

Aktualnie online
bullet.png Gości online: 3

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 18,729
bullet.png Najnowszy użytkownik: agatka24
Ostatnie komentarze  
Polecane strony
Ebooki
 
Test niedokończonych zdań
 
TEST NIEDOKOŃCZONYCH ZDAŃ

Uzupełnij poniższe zdania tak, aby warażały Twoje prawdziwe uczucia. Staraj się uzupełnić każde zdanie. Pamiętaj aby zdania były pełne
1. Lubię....................................
2. Najszczęśliwszy czas.....................
3.Chcę wiedzieć.............................
4. W domu rodzinnym.........................
5. Żałuję...................................
6. Kiedy idę spać...........................
7. Chłopcy..................................
8. Najlepszy................................
9. Drażni mnie..............................
10. Ludzie..................................
11. Matka...................................
12. Czuję...................................
13. Najbardziej boję się....................
14. W szkole podstawowej....................
15. Nie mogę................................
16. Sport...................................
17. Kiedy byłem dzieckiem...................
18. Moje nerwy..............................
19. Inni ludzie.............................
20. Cierpię.................................
21. Nie udało mi się........................
22. Czytanie................................
23. Mój umysł...............................
24. Przyszłość..............................
25. Potrzebuję..............................
26. Chodzenie z dziewczyną(chłopakiem)......
27. Najlepiej czuję się gdy.................
28. Czasami.................................
29. Boli mnie...............................
30. Nienawidzę..............................
31. W szkole................................
32. Jestem bardzo...........................
33. Jedynym kłopotem........................
34. Chcę....................................
35. Mój ojciec..............................
36. W skrytości.............................
37. Ja......................................
38. Taniec..................................
39. Moim największym zmartwieniem...........
40. większość dziewczyn.....................
Komentarze
#1 | bejkej dnia 29. wrzesień 2010
to są stwierdzenia z testu psychologicznego - kolejne złamanie zasad zawodowych!!
#2 | kasiekw1 dnia 06. październik 2010
Autorem jest J. Kostrzewski
#3 | Danusia_1 dnia 04. listopad 2011
Smile A ciekawe jak to interpretujecie...hmmm...nawet psycholodzy bez przygotowania terapeutycznego mają z tym problem...a dzieciaki mogą w tym naprawdę namieszać...że już nie wspominam, że trzeba mieć dyplom psychologa...żeby to zastosować
#4 | Zetka dnia 05. listopad 2011
Chociaż nie jestem psychologiem, to używam podobnego narzędzia jako "otwieracza" podczas rozmowy.
Przygotowuję różne zestawy, w zależności od problemu. Pomagają mi w pewnym uporządkowaniu rozmowy i niejako "naturalnym" skierowaniu jej na właściwe tory.
I nie uważam tego za złamanie zasad zawodowych, czy niedostatek kompetencji w wykorzystywaniu takiego kwestionariusza. No ale jak się ktoś uprze, to i może mi zarzucić próbę manipulacji rozmówcą ...
#5 | roksana83 dnia 06. listopad 2011
Przeciez nie chodzi o to żeby stsowań Test niedokończonych zdań jako narzędzie diagnostyczne, bo i kazdy psycholog powie , że nie jest on rzetelnym narzedziem i zawiera wiele błędów, ale raczej jak to napisała Zetka, jak "punkt zaczepienia"
#6 | maj31 dnia 19. listopad 2011
i to dobry punkt zaczepienia, skutecznie otwiera rozmowę, a prezeciez o to nam chodzi, a może nie o to Smile
#7 | gosia13_5 dnia 23. listopad 2011
Zgadzam sie, jako pedagog, że rózne niedokończone zdania dobrze pozwalają rozpocząc rozmowę. Często korzystam z kwestinariusza Prousta- parę pytań wybieram na początek...Polecam. Po latach ,moi Absolwenci nadal wspominają Wink
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ostatnie artykuły
bullet.png Scenariusz zajęć rew...
bullet.png Płciowość - dar czy ...
bullet.png "Trening pewności si...
bullet.png Tomek
bullet.png Jak ćwiczyć pamięć p...
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

28/05/2015
A Wy zróbcie "rachunek sumienia" i solidnie przygotujcie się na potencjalne zarzuty, ze szczególnym uwzględnieniem obowiązujących w Waszej szkole zasad (Statut).
28/05/2015
Skoro skarga trafiła do kuratorium, to już niech wizytatorzy "badają", czy jest uzasadniona.
28/05/2015
O meritum nikt rozsądny się nie wypowie, nie znając całej treści skargi rodzica.
28/05/2015
Skupcie się na meritum skargi, nie zarzucajcie uczniów kolejnymi durnymi ankietami, które nic nie wnoszą i o niczym nie świadczą.
27/05/2015
Prawa ucznia pilnie potrzebna ankieta, która bada ich przestrzeganie. Czy ktoś się podzieli?
27/05/2015
Rodzic złożył skargę na szkołę do kuratorium, jako powód podał łamanie praw ucznia (np.zabranianie swobodnej wypowiedzi, gaszenie swiatła przez dyrektora na holu kiedy na holu są okna) jak się bronić?
27/05/2015
oczywiście każdy moj segregator ma stronę tytułową i "spis treści spraw".
27/05/2015
Ela, ale wszystkie moje pisma przychodzące mają moj znak, zatem jesli sprawa dotyczy np 2345/2015/17 gdzie 17 to liczba przychodząca do sekretariatu ja dodaję jeszcze swoj nr sprawy. 2345/2015/17/4
27/05/2015
Nadaje sekretariat, jednak ja pani mówię jaki nr sprawy to jest z wykazu jednolitego.
27/05/2015
Konsultowałam się z wieloma osobami i w zdecydowanej większości szkół to sekretariat ma obowiązek nadawać znak sprawie. A jak jest u Was? Wy nadajecie, czy sekretariat.
26/05/2015
Tak, ale w różnych szkołach różnie to wygląda. Jestem ciekawa innych opinii.
26/05/2015
bo powinnaś, i kadry powinny, księgowość powinna,
26/05/2015
tak, sekretariat ma swoje i swój znak, ja mam swoje i mój znak - zgodnie wykazem akt,
26/05/2015
Dzięki za odpowiedź. spotkałam się z interpretacją przepisów, iż jako pedagog jestem "komórką organizacyjną" placówki i powinnam prowadzić rejestr spraw. Oczywiście wszystkie pisma są od dyr
is
26/05/2015
Wszystko wysyłam przez sekretariat szkolny, tam każde pismo jest odpowiednio rejestrowane. A dokładniej nie ja wysyłam, tylko dyrektor.
26/05/2015
Mam pytanie. Czy w swoich szkołach macie obowiązek rejestrowania pism, które do was przychodzą i które wysyłacie, zgodnie z Instrukcją kancelaryjną wg Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt. Proszę o odp.:
Ina
26/05/2015
jakie 40 lat już nieaktualne ...
26/05/2015
W przypadku zmiany ustawy emerytalnej (na 40 lat) pracowałabym jakieś 5 lat krócej. Niewiele, ale zawsze Smile
26/05/2015
W mojej miejscowości mnóstwo emerytowanych nauczycieli zapisało się na Uniwersytet Trzeciego Wieku Smile
22/05/2015
Końcówka roku - walcowanie pedagogów z wszystkich stron. Reset konieczny!
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png mam te kwalifikacje?
bullet.png WSO
bullet.png skargi uczniów na na...
bullet.png jakie programy profi...
bullet.png zajęcia rewalidacyjne
Najciekawsze tematy
bullet.png Projekt nowego ro... [1162]
bullet.png zatrudnienie peda... [464]
bullet.png śmiech to zdrowie [436]
bullet.png Prezentacja [414]
bullet.png godziny pedagoga ... [362]


9,747,197 Unikalnych wizyt