ISSN 2081 - 6375
 
 
 
Nawigacja
bullet.png Strona główna
bullet.png Charakterystyka zawodu
bullet.png Warunki zatrudnienia
bullet.png Wymagane kwalifikacje
bullet.png Dokumentacja
bullet.png Awans zawodowy
bullet.png Pomoc materialna
bullet.png Pomoc psych-ped.
bullet.png Diagnoza
bullet.png Dostosowanie wymagań
bullet.png Problemy w nauce-ćwiczenia
bullet.png Sprawdzian/egzamin
bullet.png Odpowiedzialność nieletnich
bullet.png Placówki specjalistyczne
bullet.png Książki
bullet.png Inne

bullet.png Artykuły i scenariusze zajęć
bullet.png News
bullet.png Linki
bullet.png Forum
bullet.png Pliki do pobrania
bullet.png Akty prawne

bullet.png Szukaj
bullet.png Kontakt

Aktualnie online
bullet.png Gości online: 9

bullet.png Użytkowników online: 0

bullet.png Łącznie użytkowników: 17,949
bullet.png Najnowszy użytkownik: kuflencjusz
Ostatnie komentarze  
Polecane strony
Ebooki
 
Test niedokończonych zdań
 
TEST NIEDOKOŃCZONYCH ZDAŃ

Uzupełnij poniższe zdania tak, aby warażały Twoje prawdziwe uczucia. Staraj się uzupełnić każde zdanie. Pamiętaj aby zdania były pełne
1. Lubię....................................
2. Najszczęśliwszy czas.....................
3.Chcę wiedzieć.............................
4. W domu rodzinnym.........................
5. Żałuję...................................
6. Kiedy idę spać...........................
7. Chłopcy..................................
8. Najlepszy................................
9. Drażni mnie..............................
10. Ludzie..................................
11. Matka...................................
12. Czuję...................................
13. Najbardziej boję się....................
14. W szkole podstawowej....................
15. Nie mogę................................
16. Sport...................................
17. Kiedy byłem dzieckiem...................
18. Moje nerwy..............................
19. Inni ludzie.............................
20. Cierpię.................................
21. Nie udało mi się........................
22. Czytanie................................
23. Mój umysł...............................
24. Przyszłość..............................
25. Potrzebuję..............................
26. Chodzenie z dziewczyną(chłopakiem)......
27. Najlepiej czuję się gdy.................
28. Czasami.................................
29. Boli mnie...............................
30. Nienawidzę..............................
31. W szkole................................
32. Jestem bardzo...........................
33. Jedynym kłopotem........................
34. Chcę....................................
35. Mój ojciec..............................
36. W skrytości.............................
37. Ja......................................
38. Taniec..................................
39. Moim największym zmartwieniem...........
40. większość dziewczyn.....................
Komentarze
#1 | bejkej dnia 29. wrzesień 2010
to są stwierdzenia z testu psychologicznego - kolejne złamanie zasad zawodowych!!
#2 | kasiekw1 dnia 06. październik 2010
Autorem jest J. Kostrzewski
#3 | Danusia_1 dnia 04. listopad 2011
Smile A ciekawe jak to interpretujecie...hmmm...nawet psycholodzy bez przygotowania terapeutycznego mają z tym problem...a dzieciaki mogą w tym naprawdę namieszać...że już nie wspominam, że trzeba mieć dyplom psychologa...żeby to zastosować
#4 | Zetka dnia 05. listopad 2011
Chociaż nie jestem psychologiem, to używam podobnego narzędzia jako "otwieracza" podczas rozmowy.
Przygotowuję różne zestawy, w zależności od problemu. Pomagają mi w pewnym uporządkowaniu rozmowy i niejako "naturalnym" skierowaniu jej na właściwe tory.
I nie uważam tego za złamanie zasad zawodowych, czy niedostatek kompetencji w wykorzystywaniu takiego kwestionariusza. No ale jak się ktoś uprze, to i może mi zarzucić próbę manipulacji rozmówcą ...
#5 | roksana83 dnia 06. listopad 2011
Przeciez nie chodzi o to żeby stsowań Test niedokończonych zdań jako narzędzie diagnostyczne, bo i kazdy psycholog powie , że nie jest on rzetelnym narzedziem i zawiera wiele błędów, ale raczej jak to napisała Zetka, jak "punkt zaczepienia"
#6 | maj31 dnia 19. listopad 2011
i to dobry punkt zaczepienia, skutecznie otwiera rozmowę, a prezeciez o to nam chodzi, a może nie o to Smile
#7 | gosia13_5 dnia 23. listopad 2011
Zgadzam sie, jako pedagog, że rózne niedokończone zdania dobrze pozwalają rozpocząc rozmowę. Często korzystam z kwestinariusza Prousta- parę pytań wybieram na początek...Polecam. Po latach ,moi Absolwenci nadal wspominają Wink
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ostatnie artykuły
bullet.png Jak ćwiczyć pamięć p...
bullet.png "Misja Specjalna"
bullet.png Maciek
bullet.png Kacper - chłopiec w ...
bullet.png projekt "Wolni-bez-W...
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

25/10/2014
Po raz kolejny przekonuje się, że coś takiego jak pomóc koleżeńska nie istnieje! A tematy są usuwane przez administratora:-(
25/10/2014
Mam prośbę do osób z Krakowa i okolic.Potrzebuję namiary na dobrego psychiatrę/psychol
oga dziecięcego
24/10/2014
Groźby są karalne, więc należało zawiadomić policję.
23/10/2014
agnieszko moze masz jednak coś?
23/10/2014
No właśnie Sebastianos1, konspekty dla maluchów na "wagę złota", mam ten sam problem:-(((
23/10/2014
nikt nie wie? Frown
23/10/2014
witajcie mam jutro przeprowadzić 25-cio minutowe zajecia integracyjne w pierwszej klasie szkoły podstawowej. pomóżcie co zrobic z tymi dzieciakami . mój e-mail: s.chec@buziaczek.p
l z góry dzięki
23/10/2014
chyba dla każdego jasne, że słów nie rzuca się tak sobie, w nosie mam czy "to" potem ogląda swiatło dzienne
23/10/2014
A ja nie mam w nosie. Moja żona miała taki przypadek i grożono jej rękoczynami. Wieś, ludzie mieszkający parę domów dalej. Było groźnie, ale na szczęście ja dość duży jestem i odpuścili konfrontację.
23/10/2014
Każde pismo, a szczególnie to wychodzące ze szkoły, trzeba gruntownie przemyśleć. Słowa rzucane tak sobie często odbijają się mocną czkawką (patrz marszałek Sikorski).
23/10/2014
skoro się pod czyms podpisuję, to biorę pełna odpowiedzialnosć za to co napisałam i nosie mam czy sąd to wysyła, czyta czy formie teatru kukiełkowego przedstawia
23/10/2014
A do tego...Sąd podczas rozprawy głośno odczytuje również opinię ze szkoły o uczniu, którego sprawa dotyczy...takie buty! czyli pisma do sądu dobrze przemyśleć Wink pozdrawiam
21/10/2014
jeśli wysłane jest pismo o wgląd w sytuację rodzinną to sąd kopię pisma wysyła rodzinie , ktorej to pismo dotyczy Sad
20/10/2014
Dzięki, pytam, bo akurat z przedmiotową rodziną, sprawa jest trudna i wolę się upewniać.Pozdrawia
m
20/10/2014
Przecież to pismo urzędowe. Nie ma podstaw utajnienia.
20/10/2014
Witam, czy ktoś może mi poradzić??? Tata żąda udostępnienia wniosku, jaki szkoła złożyła do sądu rodzinnego? Co robić, czy mam wydać kopię czy nie? Dzięki
20/10/2014
oj timonie Tobie to zawsze mało Smile
20/10/2014
Reszta- dzięki. Czekam na więcej Smile
20/10/2014
"zgłąb" się Szefie, ja do tej pory mam uśmiech na pysku jak sobie przypomnę naszą wyprawę Smile
20/10/2014
A ja jestem po trzydniowej wyprawie "grona" do Pragi. Było bosko. W szczegóły nie będę się zagłębiał Grin Grin
Ostatnio na forum
Najnowsze tematy
bullet.png zgoda na opiekę psyc...
bullet.png sp - specyficzne pro...
bullet.png oświatowy przegląd p...
bullet.png narkomanka w gimnazjum
bullet.png "świeżo upieczony" p...
Najciekawsze tematy
bullet.png Projekt nowego ro... [1161]
bullet.png zatrudnienie peda... [464]
bullet.png śmiech to zdrowie [415]
bullet.png Prezentacja [411]
bullet.png petycja- wysyłamy... [357]


8,323,971 Unikalnych wizyt